PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
  • Data: 2002-10-22 18:40:10
    Temat: Re: GC Niemcy
    Od: "Gosia Wielgus" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy grupowicze,

    mnie ostatnio nurtuje nie tyle problem kasy w Niemczech ile pytanie - na
    jakich zasadach odbywa sie pobyt zony w Niemczech gdy ja bede na GC ?

    W przeciwienstwie do lesia ja chce ja zabrac tam i jesli wszystko bedzie
    bieglo ladnie i gladko to bedziemy sie tam starac o potomstwo. No i tu
    pojawiaja sie pytania:
    - czy zona jest tam ubezpieczona
    - czy w zwiazku z tym, ze ja bede mial GC czy ona moze podjac legalnie prace
    w Deutschlandi
    - a co do potomstwa - czy porod moze odbyc sie w niemieckim szpitalu czy
    trzeba bedzie na ta okolicznosc wybrac sie do kraju

    Czy moglibyscie podac mi adresy stron z informacjami o GC lub moze ogolnie o
    pracy w Niemczech

    Pamietam, ze kiedys byla dyskusja na forum grupy nad pomyslem stworzenia
    serwisu o pracy w niemczech przez ludzi tam pracujacych - czy strona ta
    powstala ?

    Za wszelkie info z gory dziekuje
    Tomek