PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
  • Data: 2002-10-22 06:51:25
    Temat: Re: GC Niemcy
    Od: "lesios" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.de> wrote in message
    news:aoul5l$80$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Użytkownik "lesios" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Co do twoich pytan zawartych w wiadomosci, to wszelkie dane mozesz
    > znalezc w archiwum.
    >
    > Z tego co widze po dalszej czesci tego watku, nie jest to propozycja
    > ktora specjalista z, jak piszesz 10 letnim doswiadczeniem, powinien
    rozwazac
    > Zalezy to oczywiscie takze od branzy, ale za malo szczegolow.
    > Powiedzmy: Analityk, Architekt : Zaczynalbym dyskusje od 65000 EUR/rok.

    Nie neguję, a inni grupowicze tylko mnie w tym utwierdzają. Nie znam
    niemieckich realiów i wychodzi na to, że przykładając polskie wychodzi się
    jak Zabłocki na mydle, bo są zupełnie nieadekwatne.

    Znalazłem fajną ofertę w dużej firmie w Berlinie (co pewnie nie jest już
    takie fajne, jak mówił bodajże Slavo) a Web Application Architecta.
    Sporządziłem swoją ofertę na 45k euro/rok, ale... jeszcze jej nie wysłałem
    :) Widzę, że trzeba podnieść stawkę :))

    Wielkie dzięki wszystkim
    Lesio