PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
  • Data: 2002-10-22 12:24:24
    Temat: Re: GC Niemcy
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "lesios" <l...@b...pl> wrote in message news:ap2ses$gdq$1@news.tpi.pl...

    (...)

    > Znalazłem fajną ofertę w dużej firmie w Berlinie (co pewnie nie jest już
    > takie fajne, jak mówił bodajże Slavo) a Web Application Architecta.
    > Sporządziłem swoją ofertę na 45k euro/rok, ale... jeszcze jej nie wysłałem
    > :) Widzę, że trzeba podnieoć stawkę :))
    (...)

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze w Berlinie bez znajomosci niemieckiego
    trudno jest dostac lepsza pensje (w ogole trudno dostac cokolwiek). 45k dla
    poczatkujacego na rynku niemieckim programisty to w Berlinie chyba dobra
    pensja... Ale tez i koszty zycia sa tu znacznie nizsze.

    Pozdr.,

    --
    Shane