PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
  • Data: 2002-10-22 15:00:14
    Temat: Re: GC Niemcy
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "lesios" <l...@b...pl> wrote in message
    news:ap3obs$3vq$1@news2.tpi.pl...
    > Jestem spokojny :) Teraz pozostaje sprawa kontroli obecności żony...
    Mogą
    > to sprawdzić? Albo, czy mała chodzi do niemieckiej szkoły? I co, jak
    > sprawdzą? Ekspresowo ściągać żonę do Reichu?
    >
    > Lesio

    To wolny kraj i nikt nie sprawdza, gdzie kto sie znajduje :-)))
    Wyjatkiem jest dziecko. Jesli zameldowane - musi isc do szkoly od 6 roku
    zycia. W praktyce oznacza to ze przynajmniej potrzebuje rok,
    aby oswoic sie z jezykiem w przedszkolu.

    Pozdrawiam
    Pawel

    Jesli chodzi o kontrole, to jedyna o ktorej mi wiadomo jest jakiegos
    amtu ds telewizji i radia :-).