PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)

  • 11. Data: 2004-03-18 14:04:33
    Temat: Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Pod adresem: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/pl.praca.oferowana.FA
    > umieściłem nową wersję FAQ grupy pl.praca.oferowana. Czekam na uwagi.
    > Poprzednia wersja: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Mam wrażenie, że nie wiele się zmieniło. Nie wiem czemu pracodawca ma
    podawac ewentualnie adres. Powszechnie wiadomo, że p.p.o jest prostym
    narzędziem do sprawdzania ofert konkurencji.
    Poza tym uważam, że wysyłający powinien być informowany o przyczynie
    odrzucenia ogłoszenia. Zdarza się i zdarzało, że moderator coś przeoczył lub
    jakiś element wg pracodawcy był zgodny z FAQ a wg moderatora nie. Wówczas
    takie sytuacje były szybko załatwiane drogą mailową. Wszyscy byli zadowoleni
    i atmosfera była przyjemna. A tak będę się zastanawiać, co jest nie tak, bo
    moderator nie chce napisać.

    Pozdrawiam

    Alicja

  • 12. Data: 2004-03-18 23:21:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > I tyż piknie ;) Im więcej możliwości dostania się na p.p.o. tym lepiej.

    http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/

    Teoretycznie można potestować. Szczególnie polecam tym, którzy mają
    notoryczne problemy z wysłaniem prawidłowo kodowanej wiadomości na
    pl.praca.oferowana, która spełnia przy tym warunki opisane w FAQ.

  • 13. Data: 2004-03-20 12:42:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Z zaciekawieniem stwierdzam fakt, że nastapiło dopisanie drugiego a nie
    >zastąpienie poprzedniego moderatora ;)
    To jakaś mafia

  • 14. Data: 2004-03-20 12:43:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >i atmosfera była przyjemna. A tak będę się zastanawiać, co jest nie tak, bo
    Daj spokój. Moderowanie jest po prostu ZBYTECZNE

  • 15. Data: 2004-03-20 13:07:10
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    >
    > Teoretycznie można potestować.

    A nie lepiej zrobić formularz odpowiadający wymogom ogłoszeń?

    Pozdrawiam

    JL

  • 16. Data: 2004-03-20 13:52:16
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-20 13:42, osoba przedstawiająca się jako "Konik Bujany"
    napisała co następuje:

    > To jakaś mafia

    Konik. Ja Cię bardzo proszę. Wyłącz w końcu tego html-a. Jeśli robisz to
    na złość to bardzo nieładnie. Jeśli z powodów opisanych w linkach Twojej
    stopki to śpieszę poinformować że wszystkie te wyróżnienia, oznaczenia i
    wcięcia uzyskasz z powodzeniem w wersji tekstowej swoim postów.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 17. Data: 2004-03-20 15:22:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >stopki to śpieszę poinformować że wszystkie te wyróżnienia, oznaczenia i
    >wcięcia uzyskasz z powodzeniem w wersji tekstowej swoim postów.
    Głupiś

  • 18. Data: 2004-03-20 16:25:32
    Od: g...@s...tpi.pl

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

    > Konik. Ja Cię bardzo proszę. Wyłącz w końcu tego html-a.

    I tak nie zmieni. Splonkuj, będziesz miał spokój.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 19. Data: 2004-03-20 17:01:00
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Alicja wrote:
    > Mam wrażenie, że nie wiele się zmieniło. Nie wiem czemu pracodawca ma
    > podawac ewentualnie adres. Powszechnie wiadomo, że p.p.o jest prostym
    > narzędziem do sprawdzania ofert konkurencji.

    Skoro "ma ewentualnie" to znaczy, że nie musi.

> [...]
    > i atmosfera była przyjemna. A tak będę się zastanawiać, co jest nie tak, bo

    Zawsze można zapytać. Coś za coś. Odpowiadanie moderatora na każdy
    nieprawidłowo wysłany post spowalnia publikację ogłoszeń.

  • 20. Data: 2004-03-20 23:07:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    JL wrote:
    > A nie lepiej zrobić formularz odpowiadający wymogom ogłoszeń?

    Masz na myśli taki ze szczegółowym podziałem na pola? Nie wiem,
    czy nie lepiej. Obawiam się, że okazałoby się, że większość
    korzystających ma problem z jego wypełnieniem. W obecnym
    formularzu mają a) zagwarantowane prawidłowe kodowanie
    wysyłanej wiadomości (nie liczyłem dokładnie, ale ponad 50%
    ogłoszeń trafia na grupę z opóźnieniem, albo wcale - ponieważ
    ma źle kodowane polskie znaki); b) przykład ogłoszenia na
    którym mogą się wzorować. W sumie wystarczy copy&paste z okna
    z przykładem do okna z treścią ogłoszenia, poprawienie
    według własnych potrzeb i wysyłka.

    Nie ma problemu by formularz podzielić na pola odpowiadające
    wymaganiom, co do treści ogłoszenia. Ciekawy jestem zdania -
    szczególnie ogłoszeniodawców - czy jest im to potrzebne?