PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317) › Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Date: Thu, 18 Mar 2004 15:04:33 +0100

    > Pod adresem: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/pl.praca.oferowana.FA
    > umieściłem nową wersję FAQ grupy pl.praca.oferowana. Czekam na uwagi.
    > Poprzednia wersja: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Mam wrażenie, że nie wiele się zmieniło. Nie wiem czemu pracodawca ma
    podawac ewentualnie adres. Powszechnie wiadomo, że p.p.o jest prostym
    narzędziem do sprawdzania ofert konkurencji.
    Poza tym uważam, że wysyłający powinien być informowany o przyczynie
    odrzucenia ogłoszenia. Zdarza się i zdarzało, że moderator coś przeoczył lub
    jakiś element wg pracodawcy był zgodny z FAQ a wg moderatora nie. Wówczas
    takie sytuacje były szybko załatwiane drogą mailową. Wszyscy byli zadowoleni
    i atmosfera była przyjemna. A tak będę się zastanawiać, co jest nie tak, bo
    moderator nie chce napisać.

    Pozdrawiam

    Alicja