PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317) › Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Date: 20 Mar 2004 23:07:21 GMT

    JL wrote:
    > A nie lepiej zrobić formularz odpowiadający wymogom ogłoszeń?

    Masz na myśli taki ze szczegółowym podziałem na pola? Nie wiem,
    czy nie lepiej. Obawiam się, że okazałoby się, że większość
    korzystających ma problem z jego wypełnieniem. W obecnym
    formularzu mają a) zagwarantowane prawidłowe kodowanie
    wysyłanej wiadomości (nie liczyłem dokładnie, ale ponad 50%
    ogłoszeń trafia na grupę z opóźnieniem, albo wcale - ponieważ
    ma źle kodowane polskie znaki); b) przykład ogłoszenia na
    którym mogą się wzorować. W sumie wystarczy copy&paste z okna
    z przykładem do okna z treścią ogłoszenia, poprawienie
    według własnych potrzeb i wysyłka.

    Nie ma problemu by formularz podzielić na pola odpowiadające
    wymaganiom, co do treści ogłoszenia. Ciekawy jestem zdania -
    szczególnie ogłoszeniodawców - czy jest im to potrzebne?