PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank...

  • 11. Data: 2004-03-26 00:40:56
    Temat: Re: Eurobank...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a&e; <c3ujr0$1vt$1@news.onet.pl> :

    > Ja jako byly pracownik tworu bedacego przedmiotem dywagacji powiem tak:
    > 1. trudno aby osoba zarabiajaca 1200 zl brutto byla zawsze mila,
    > usmiechnieta i zyczliwa, o kompetencjach nie wspomne;
    > 2. zarzadzajacy w/w tworem z zalozenia chcieli miec program informatyczny,
    > ktory bedzie wymagal od operatora wciskania guzika Tak badz Nie, zatem
    > operatorem z zalozenia jest "blondynka" z kawalow I NIE WOLNO JEJ MYSLEC
    > (wszystkie blondynki przepraszam, siebie tez)
    > 3. polecam czym predzej zmienic konto na inny bank, tu lepiej nie bedzie,
    > wszak zalozenia musza byc spelnione :)))

    A tak z ciekawości - skoro nie mają SWIFTa, to jakim tworem jest Ebank i
    kto go finansuje? Może to cos takiego jak Heyah PTC?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 12. Data: 2004-03-26 02:14:28
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > A tak z ciekawości - skoro nie mają SWIFTa, to jakim tworem jest
    Ebank i
    > kto go finansuje? Może to cos takiego jak Heyah PTC?
    >
    > Flyer
    Zalozycielem jest pan Lukasiewicz, tworca Lukasa.
    Skad ma kapitaly, nie wiem;-).
    SWIFT-a nie ma bo to przy takim stazu niemozliwe. Banki- korespondenci
    musza sie troche znac by wzajemnie prowadzic sobie rachunki nostro.
    Jesli bank nadawcy nie jest bankiem korespondentem Twojego banku to
    SWIFT niewiele zmienia. Kasa przechodzi przez polski bank korespondent
    a ten ja przesyla do Twojego banku. W przypadku najwiekszych bankow
    belgijskich korespondentami polskimi sa odpowiednio- KBC- Kredyt Bank,
    Fortis- Fortis Bank. Tak czy owak na kase czekam juz 13 dni!
    t.

  • 13. Data: 2004-03-26 15:10:50
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    ostatnio bylem tam 2 razy.
    raz jak sie troche operacja przeciagala to sie tlumaczyli ze internet
    wolno dziala.
    a drugi raz to olewka totalna.
    pani sobie klikala, ja czekalem cierpliwie a trwalo to dluzej niz za
    pierwszym razem.

  • 14. Data: 2004-03-28 22:02:11
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    terrorysta; <c403fh$s57$1@news.onet.pl> :

    > Ebank i

    > Zalozycielem jest pan Lukasiewicz, tworca Lukasa.
    > Skad ma kapitaly, nie wiem;-).

    Już myślałem, że będę musiał się kalać, ale widzę że nie muszę. ;)
    Ogolnie trochę się zapędziłem w tym pytaniu o SWIFT.

    Ale w sumie spytałem się, bo posądzam mojego byłego pracodawcę o jakiś
    związek z EB - ma to związek z konkursem na nazwę przeprowadzoną wśród
    ogółu pracowników [wynik konkursu i konkurs był jawny, choć jestem
    pewien dokładnie, czy mnie pamięć nie myli;)], jak również z duża emisją
    obligacji i "akcją" depozytową w zeszłym roku - muszę pooglądać ich
    sprawozdania. ;) Ot, ciekawość. :)

  • 15. Data: 2004-03-29 07:42:39
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > terrorysta; <c403fh$s57$1@news.onet.pl> :

    kapitał na Eurobank to pieniądze ze sprzedaży Lucasa
    L.

  • 16. Data: 2004-03-30 15:41:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    terrorysta <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Ojojoj! Teraz mnie wkurzyles! Moje nieszczescie polega na tym, ze
    > zalozylem w tym banku konto. Kiedy ktos mi wyslal kase z Belgii
    > zaczely sie schody. Moje pytania byly spowodowane brakiem wplywu na
    > konto kwoty z przelewu. Zyje na tym swiecie juz 50 lat i nie musze sie
    > przed nikim popisywac w przeciwienstwie do Ciebie, popisales sie
    > bowiem ignorancja podobna do personelu Eurobanku.

    Nie - wyczytalem tyle ile napisales i nic wiecej. A nie wyczytalem, ze masz
    realny problem - i wtedy istotnie cala racja po Twojej stronie - tylko, ze
    zaczales podpytywac pracownikow na temat ich oferty i tutaj wylales swoje
    zale. I ja tak Twoj mail odczytalem...

  • 17. Data: 2004-04-05 11:28:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:c4c4fg$nl0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zaczales podpytywac pracownikow na temat ich oferty i tutaj wylales swoje

    pracownik banku ma być kompetentny i znać się na tym
    czym handluje. Nie można zakładać ze do danego
    banku będą przychodzić tylko gamoniowaci goście jak
    z ich reklamy. Czasem może też przyjść klient który wie czego chce.

    Wiadomo że teraz jest taka moda na usługi dla półgłówków przez
    półgłówków ale czy to jest dobra tendencja?