PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: czy trzeba dolaczac bilety do delegacji ?

  • 1. Data: 2004-03-24 12:27:17
    Temat: Re: czy trzeba dolaczac bilety do delegacji ?
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "DarekR" <d...@b...pl> napisał w
    wiadomości
    > Powiedzcie, czy pracodawca moze zazadac dolaczenia biletow
    > kolejowych/PKS do delegacji?

    Nie wiem czy ustawa tak nakazuje, ale u mnie w firmie trzeba.
    Zarowno bilety kolejowe jak i kwitki parkingowe - wszystko, inaczej nici z
    kasy.

    m.

  • 2. Data: 2004-03-24 21:40:56
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Wed, 24 Mar 2004 13:27:17 +0100, mag.
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał:

> [...]
    >
    > Nie wiem czy ustawa tak nakazuje, ale u mnie w firmie trzeba.
    > Zarowno bilety kolejowe jak i kwitki parkingowe - wszystko, inaczej nici

    Pracodawca też musi jakoś udowodnić przed US poniesione koszty? A jedynym
    w tym wypadku dowodem ich poniesienia są właśnie bilety

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 3. Data: 2004-03-25 07:59:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

    > Pracodawca też musi jakoś udowodnić przed US poniesione koszty? A jedynym
    > w tym wypadku dowodem ich poniesienia są właśnie bilety
    chyba nie do końca tak jest....

    ostatnio ani ja nie deleguję się ani nikogo nie deleguję
    ale pamiętam że kiedyś się przepisy zmieniły
    i do zaliczenia delegacji w koszty nie jest konieczne przedstawianie
    biletów..

    ale mogę się mylić

    Koledze radzę pogadać z pracodawcą bo może mu przydzielić
    zwrot za paliwo (np w wartosci biletu 2 klasy co by nie dopłacał)