PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Alkom (Kraków)

  • 1. Data: 2004-03-24 13:21:42
    Temat: Praca w Alkom (Kraków)
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Szanowni grupowicze czy ktos z was pracował w firmie ALKOM ( dystrybutor ERA
    GSM)
    proszę o informacji odnośnie atmosfery, zarobków itd...

    Pozdrawiam
    TS.

  • 2. Data: 2004-03-24 16:39:43
    Temat: Re: Praca w Alkom (Kraków)
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szanowni grupowicze czy ktos z was pracował w firmie ALKOM ( dystrybutor
    > ERA GSM)
    > proszę o informacji odnośnie atmosfery, zarobków itd...

    nie pracowalem ale....

    na 3 wizyty w ich sklepie obok lotu 3 razy spotkalem sie z gburami i łaska
    wielką udzielenia jakiejkolwiek odpowiedzi
    osobiście .. nigdy nie chciał bym pracowac z takimi ludźmi...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-03-24 18:42:02
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    ok, dzięki za info.

    Pozdrawiam
    TS.

  • 4. Data: 2004-03-25 07:36:10
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > na 3 wizyty w ich sklepie obok lotu 3 razy spotkalem sie z gburami i łaska
    > wielką udzielenia jakiejkolwiek odpowiedzi
    > osobiście .. nigdy nie chciał bym pracowac z takimi ludźmi...

    No to jestem szczęściarzem.

    W zeszłym tygodniu byłem w tym samym sklepie szukając zestawu samochodowego.
    Nie wprawdzie nie mieli ale sprzedawca zadzwonił do ich drugiego sklepu i
    zaproponował, żebym się tam pofatygował albo przyszedł pod wieczór to będzie
    na miejscu - rzeczywiście za 5 godzin go sobie odebrałem. Jako klient byłem
    bardzo zadowolony. Ale nie wiadomo jak się to przekłada na stosunki wewnątrz
    firmy.....

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 5. Data: 2004-03-25 18:52:25
    Od: "chmiel" <c...@w...gda.pl>

    > Szanowni grupowicze czy ktos z was pracował w firmie ALKOM (
    dystrybutor ERA GSM)
    Nie ma ERY GSM. Jest Era. Od paru lat :)
    pozdrawiam
    chmiel

  • 6. Data: 2004-03-26 14:23:21
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "chmiel" <c...@w...gda.pl> napisał w wiadomości
    > dystrybutor ERA GSM)
    > Nie ma ERY GSM. Jest Era. Od paru lat :)
    > pozdrawiam
    > chmiel

    ERA GSM czy tez ERA (jak i również Heyah) to tylko marki handlowe - czyli
    twór niematerialny.
    A wszystkie należą do PTC.

    pozdr
    Krzysiek