PracaGrupypl.praca.dyskusjeEurobank... › Re: Eurobank...
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Eurobank...
    Date: Mon, 5 Apr 2004 13:28:47 +0200

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:c4c4fg$nl0$1@news.onet.pl...

    > Nie - wyczytalem tyle ile napisales i nic wiecej. A nie wyczytalem, ze masz
    > realny problem - i wtedy istotnie cala racja po Twojej stronie - tylko, ze
    > zaczales podpytywac pracownikow na temat ich oferty i tutaj wylales swoje
    > zale. I ja tak Twoj mail odczytalem...

    pracownik banku ma być kompetentny i znać się na tym
    czym handluje. Nie można zakładać ze do danego
    banku będą przychodzić tylko gamoniowaci goście jak
    z ich reklamy. Czasem może też przyjść klient który wie czego chce.

    Wiadomo że teraz jest taka moda na usługi dla półgłówków przez
    półgłówków ale czy to jest dobra tendencja?