PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank...

  • 1. Data: 2004-03-24 15:02:30
    Temat: Eurobank...
    Od: "KG" <e...@w...pl>

    Jak wygląda rekrutacja ? Podobno ma trwać 5 godzin ...

    e...@w...pl

  • 2. Data: 2004-03-24 16:13:22
    Temat: Re: Eurobank...
    Od: "Radeczek" <a...@h...com>

    no wiec wyglada dokladnie tak :) sa 3 etapy dla niektorych 2

    1. Etap to test walka z czasem
    - pierwsze zadanie znalezc takie same liczby i zaznaczyc je w tabeli to samo
    sie dotyczy rowniez
    wyrazow
    - drugie dopasowanie brakujacej figurki sporo tego mozna znalezc w sieci i
    nie jest trudne
    - pozniej napisać ile to jest procent np. 1/4, 1/8 co 5 itd ...
    - dokonnczyc ciag dopisujac jego nastepny element badz dwa
    - i chyba jeszcze jedno takie jak z rysunkami
    - czasami trzeba jeszcze uzupelnic jakas ankiete wpisujac czy swoje dobre i
    zle cechy, dleczego
    akurat euribank itd....
    2. Etap to indywidualna rozmowa
    - np. sprzedanie blyskawicy powaznie, lyzki, cegielki itd
    3 Etap tutaj dochodza wybrani oczywiscie dojscie do 3-go etapu nie
    gwarantuje zatrudnienia trzeba tutaj w bardzo delikatny sposob prosic pania
    o wykonanie jakies czynnosc np. narysowanie czegos dodam tylko ze pani badz
    pan nie wiedza jak otworzyc flamaster gdzie maja nim rysowac i .....

    zycze powodzenia jak cos moje gg 52546

    pozdr
    Radziu

  • 3. Data: 2004-03-24 17:46:11
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    To juz wiem dlaczego obslugujacy mnie menedzer i konsultant w
    Eurobanku wykazali sie niesamowita ignorancja i niekompetencja. Nie
    wiedzieli, ze ten bank nie obsluguje transakcji zagranicznych, nie
    wiedzieli co to jest bank korespondent itd. Na zwracane im uwagi
    odpowiadali tylko glupawym usmieszkiem. Po takiej rekrutacji mozna
    "wylowic" osobe potrafiaca mi sprzedac blyskawice a nie osobe znajaca
    choc troche podstawy bankowosci.
    t.

  • 4. Data: 2004-03-24 17:52:31
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    trzeba bylo szanownym konsultantom dac bombke w prezencie, moze by im
    poruszylo szare komorki
    :))))))))

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 5. Data: 2004-03-24 21:30:15
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiadali tylko glupawym usmieszkiem. Po takiej rekrutacji mozna
    > "wylowic" osobe potrafiaca mi sprzedac blyskawice a nie osobe znajaca

    no bo widzisz, bank którego oddziały zbudowane są z czerwonego kartonu w
    hipermarkecie, a pracownicy siedzą na niczym innym jak na muszlach
    klozetowych (przynajmniej tak to wygląda) widocznie nie poszukuje bankowców
    z prawdziwego zdarzenia...

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-03-25 08:49:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    terrorysta <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > odpowiadali tylko glupawym usmieszkiem. Po takiej rekrutacji mozna
    > "wylowic" osobe potrafiaca mi sprzedac blyskawice a nie osobe znajaca

    Ojojoj. Chciales sie popisac swoja zanjomoscia tematu i pograzyc biednych
    "bankowcow". Ale fajnie, nie?
    Nie kazdy pracujacy w banku musi byc po bankowosci. Wazne, zeby znal sie na
    tym co bezposrednio oferuje klientom.

  • 7. Data: 2004-03-25 09:42:58
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    biednych
    > "bankowcow". Ale fajnie, nie?
    > Nie kazdy pracujacy w banku musi byc po bankowosci. Wazne, zeby znal

    Ojojoj! Teraz mnie wkurzyles! Moje nieszczescie polega na tym, ze
    zalozylem w tym banku konto. Kiedy ktos mi wyslal kase z Belgii
    zaczely sie schody. Moje pytania byly spowodowane brakiem wplywu na
    konto kwoty z przelewu. Zyje na tym swiecie juz 50 lat i nie musze sie
    przed nikim popisywac w przeciwienstwie do Ciebie, popisales sie
    bowiem ignorancja podobna do personelu Eurobanku. Od urzednika banku,
    instytucji zaufania publicznego, oczekuje kompetencji zawodowej, tylko
    tyle lub az tyle. Rozumiem, ze masz potrzebe bycia dyzurnym
    dyskutantem na tym forum, ale nie rozumiem dlaczego piszesz cokolwiek
    tylko po to by pisac. Swoje frustracje mozesz rozladowac w inny sposob
    niz bezsensowne atakowanie innych.
    t.

  • 8. Data: 2004-03-25 11:45:01
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-25 09:49, osoba przedstawiająca się jako "Michał 'Amra'
    Macierzyński" napisała co następuje:

    > Nie kazdy pracujacy w banku musi byc po bankowosci. Wazne, zeby znal sie na
    > tym co bezposrednio oferuje klientom.

    Ty jakiś wczorajszy chyba jesteś. Po bankowości być nie musi ale _MUSI_
    znać się na bankowości. Mniejsza o to jak się tego nauczył. To co bank
    oferuje klient sobie przeczyta z ulotki. Obsługa musi się znać na tym
    czego bank nie oferuje żeby nie było takich problemów jak opisuje
    terrorysta.
    Ja zajmuję się głównie systemami finansowo-księgowymi i
    kadrowo-płacowymi ale staram się być na bieżąco ze wszystkimi przepisami
    mającymi związek z zarządzaniem firmą. Nie wyobrażam sobie po prostu
    sytuacji, w której nie rozumiem o co mnie klient pyta. Mogę nie móc
    pomóc w konkretnym przypadku ale jestem w stanie nawiązać równorzędną
    rozmowę. Tym bardziej powinien to móc pracownik firmy, która chce
    dysponować czyimiś pieniędzmi.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 9. Data: 2004-03-25 12:01:03
    Od: "Radeczek" <a...@h...com>

    . Wazne, zeby znal sie na
    > tym co bezposrednio oferuje klientom.

    no wlasnie wazne zeby sie znal a z tego co mozna tu przeczytac to sie nie
    zna wiec nie pisz bzdur albo nastepnym razem sie zastanow co wogole piszesz
    bo chyba faktycznie sie nie wyspales :)

  • 10. Data: 2004-03-25 12:37:59
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Ja jako byly pracownik tworu bedacego przedmiotem dywagacji powiem tak:
    1. trudno aby osoba zarabiajaca 1200 zl brutto byla zawsze mila,
    usmiechnieta i zyczliwa, o kompetencjach nie wspomne;
    2. zarzadzajacy w/w tworem z zalozenia chcieli miec program informatyczny,
    ktory bedzie wymagal od operatora wciskania guzika Tak badz Nie, zatem
    operatorem z zalozenia jest "blondynka" z kawalow I NIE WOLNO JEJ MYSLEC
    (wszystkie blondynki przepraszam, siebie tez)
    3. polecam czym predzej zmienic konto na inny bank, tu lepiej nie bedzie,
    wszak zalozenia musza byc spelnione :)))

    pozdrawiam