PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy ZUS ?

  • 1. Data: 2004-03-24 09:59:35
    Temat: Kiedy ZUS ?
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    W jakim terminie ZUS przesyła do mnie pieniadze za zasilek chorobowy gdy
    sama wysylam zwolnienia do ZUS poniewaz ustalo zatrudnienie.

    Pozdr.
    Gosia

  • 2. Data: 2004-03-24 15:12:08
    Temat: Re: Kiedy ZUS ?
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Witam
    Mnie przysylano pieniadze po 24 dniu m-ca.

    Basia

  • 3. Data: 2004-03-25 06:25:17
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    In article <c3s8g9$8rd$1@mamut.aster.pl>, v...@w...pl says...
    > Witam
    > Mnie przysylano pieniadze po 24 dniu m-ca.
    >
    > Basia

    To ile dni mineło od wysłania zwolnienia ?

    Gosia

  • 4. Data: 2004-03-25 18:30:08
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Trudno okreslic po ilu dniach zwolnienia. Od 26 listop. bylam chora i
    pierwszy zasilek dostalam 31 grud. potem po 24 stycz. i po 24 lutego. Moze
    akurat taki maja termin wysylki pieniedzy ?

    Basia