PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwny sposob moderacji

  • 11. Data: 2004-10-18 16:40:58
    Temat: Re: Dziwny sposob moderacji
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    mangha w news:cl0klm$622$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Niestety, my "szarzy userzy" nic w tym temacie nie mamy
    > do gadania :(

    Hmmm... moim zdaniem problem polega na tym, że właśnie na gadaniu się
    kończy. Grupę tę czytam już od dłuższego czasu i nie pamiętam aby
    kiedykolwiek pojawił się ktoś, kto zamiast gadać zaczął działać tak na
    poważnie. Bo niektórzy jakieś próby podejmowali, ale były one dosyć
    mizerne.

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2004-10-18 16:54:00
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kiedykolwiek pojawił się ktoś, kto zamiast gadać zaczął działać tak na
    > poważnie. Bo niektórzy jakieś próby podejmowali, ale były one dosyć

    Coz - zlozylam w jednej z tych dyskusji konkretna propozycje (zeby byc
    asystentem moderatora, otrzymywac odrzucone ogloszenia i wysylac do
    pracodawcow maile z prosba o uzupelnienie - ze wskazaniem, co uzupelnic - w
    przypadkach, gdy ogloszenie wydaje sie wartosciowe, a reguly nie byly
    spelnione z powodu niewiedzy; bez mojego dostepu do moderowania - pracodawcy
    wysylaliby sami poprawione jeszcze raz).

    I nikt sie nie odezwal - na grupie ani na priva nie napisal mi: sorry, ale
    nie, bo .....
    Wiec nie stawiaj zarzutow, ze grupa tylko gada, kiedy propozycje konkretnej
    pomocy sa zbywane milczeniem.

    Mam jeszcze jeden pomysl - otoz odrzucone moderator moglby sklejac w jeden
    mail i puszczac na p.p.d. Post bylby duzy, wiec powinien miec w temacie
    znacznik ulatwiajacy odfiltrowanie. Nie wymaga to chyba wiele dodatkowej
    pracy od moderatora, a moze lud zaczalby byc mu wdzieczny, jakby zobaczyl,
    jakich strasznych spamow nie przepuszcza na grupe. Ewentualnie, zeby nie
    obciazac p.p.d.(nie wiem, jak duzy bylby taki plik), wrzucac plik z tymi
    ofertami na jakas stronke do sciagniecia dla chetnych.

    I.

  • 13. Data: 2004-10-18 17:49:53
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 18:39:41 +0200, Praca na Aukcji - Jobber.pl
    napisał(a):
    > Na którym serwerze?
    > Wysyłaliśmy ostatnio kilka postów typu "cmsg newgroup" dla stworzenia tej
    > grupy, zostały już gdzieś zauważone?

    Na pewno news.home.net.pl

    A to nagłówki z kilku postów:

    ot-for-mail

    --
    Mariusz Rzepkowski - www.mariuszr.prv.pl - GG 966498 - ICQ 134628796
    .:::::::::::::::::::::: alt.pl.sztuka-reklamy :::::::::::::::::::::.

  • 14. Data: 2004-10-18 18:56:11
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Immona w news:cl0svp$t8f$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Coz - zlozylam w jednej z tych dyskusji konkretna propozycje
    > (zeby byc asystentem moderatora, (...) I nikt sie nie odezwal

    Nie od razu Kraków zbudowano. Ile razy próbowałeś? Jesteś pewien, że mail
    doszedł? Niestety nie wszyscy czują się zobowiązani napisać chociażby te
    krótkie "nie, bo (nie)".

    > Wiec nie stawiaj zarzutow, ze grupa tylko gada

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni... a i dwie to niewiele.

    Osobiście zaś uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest rozwiązanie
    alternatywne, które już się pojawiło. Czas pokaże co z tego wyjdzie. Gdyby
    jeszcze na większej ilości serwerów się pojawiła byłoby cacy.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 15. Data: 2004-10-19 12:47:34
    Od: "User" <i...@v...pl>

    > Jedna jaskółka wiosny nie czyni... a i dwie to niewiele.

    Nie wiem, jak dlugo sledzisz dyskusje na ppd odnosnie ppo. Ale propozycji
    roznego typu, lacznie ze zmiana moderatorow, pojawialo sie bardzo duzo.
    Wszystkie zlane z gory i dokladnie.

    Pojawilo sie zapytanie o propozycje do zmiany FAQ i z tego co widze wiekszosc
    przedyskutowanych zmian oczywiscie NIE ZOSTALA w FAQ uwzgledniona...

    User
    http://maja.mayanet.pl

  • 16. Data: 2004-10-19 15:17:11
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    User w news:30b7.000001b6.41750ce5@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Nie wiem, jak dlugo sledzisz dyskusje na ppd odnosnie ppo.

    Raptem dwa lata, a i nie wszystkie, bo ileż można czytać to samo? ;-)

    > Ale propozycji roznego typu, lacznie ze zmiana moderatorow,
    > pojawialo sie bardzo duzo.

    Propozycji przy gadaniu jest zazwyczaj bardzo dużo - na tym polega gadanie
    ;-) Dla przykładu - zmienić moderatorów! Hmmm... sądzisz, że teraz się uda?
    ;-) Takie sprawy trzeba załatwiać zapewne w określony sposób z konkretną
    osobą (osobami). Musi to być jakoś uzasadnione (np. zebrać podpisy, chociaż
    to nie jest zbytnio miarodajne). A jeśli się nie uda to... jak nie kijem go
    to pałką, czyli szuka się innego sposobu. A tutaj ciągle to samo.

    Zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy moderacji mają nieco racji. Dlatego
    jak pisałem - skupiłbym się na utworzeniu grupy alternatywnej,
    niemoderowanej, dostępnej przynajmniej z większości popularnych serwerów.

    pozdrawiam
    Greg