PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu w pierwszej pracy

  • 1. Data: 2004-10-17 21:05:47
    Temat: Wymiar urlopu w pierwszej pracy
    Od: Maryce <a...@s...pl>

    Witam,

    Jestem zatrudniony od 1 lutego 2004. Jest to moja pierwsza praca. Mam
    skonczone studia, _przysluguje_ mi zatem 20 dni urlopu.

    Na dzien dzisiejszy, czyli 17 pazdziernika, mam zgodnie z KP 8/12 z 20 dni,
    czyli 14 dni - bo przepracowalem 8 miesiecy.

    Moje pytanie tyczy sie co dzieje sie z urlopem za grudzien. Teoretycznie za
    grudzien dostane dnia 1 stycznia 2004 - 1/12 z moich 20 dni, ale znowu 1
    stycznia przysluguje mi juz normalnie 20 dni na caly rok.

    Czy ktos z Was orientuje sie jak to dokladnie jest? Czy urlop za grudzien
    przepada? Czy moze jest tak, ze urlop za grudzien dodaje sie do 20 dni, ale
    musze go wykorzystac w pierwszym kwartale?

    --
    pozdrawiam
    Mariusz Rysz

  • 2. Data: 2004-10-17 21:09:02
    Temat: Re: Wymiar urlopu w pierwszej pracy
    Od: Maryce <a...@s...pl>

    Maryce <a...@s...pl> napisal(a):
    > Teoretycznie za grudzien dostane dnia 1 stycznia 2004

    Oczywiscie 1 stycznia 2005 a nie 2004 ;)

    --
    pozdrawiam
    Maryce

  • 3. Data: 2004-10-19 12:28:36
    Od: "martinez" <m...@g...pl>

> [...]
    ale
    > musze go wykorzystac w pierwszym kwartale?

    Do urlopu za grudzień nabywasz prawo 31 grudnia, oczywiście nie wykorzystasz
    go w całości, ale w 2005 będziesz miał 20 dni nowego urlopu plus ten
    zaległy, którego nie zdążyłeś wykorzystać w 2004.

    pzdr
    martinez