PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk

  • 11. Data: 2006-06-07 21:36:28
    Temat: Re: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Jun 2006 21:03:02 +0000 (UTC), adasiek <p...@p...wp.pl>
    wklepał(-a):

    >a czy ja gdzies sugerowalem ze ma byc inaczej? tylko po co klient
    >ma znac imie i nazwisko tych osob tworzacych system? zeby sie
    >kontaktowac nie trzeba znac imienia i nazwiska;

    Jasne, wystarczy "chciałbym rozmawiać z programistą nr 567".

  • 12. Data: 2006-06-07 21:47:22
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote in

    > Dnia Wed, 7 Jun 2006 21:03:02 +0000 (UTC), adasiek

    > Jasne, wystarczy "chciałbym rozmawiać z programistą nr 567".

    wystarczy wdrozyc jakies narzedzie - chociazby Bugzille - i w tym
    momencie problem znika; klient przekazuje swoje uwagi w formie
    formularza WWW, trafia to do osob odpowiedzialnych, ktore w ten
    sam sposob przekazuja swoje propozycje rozwiazania; jednoczesnie
    nie ma problemu z przebijaniem sie przez 500 maili z ostatnich
    trzech tygodni;

    pzdrv;
    adas;

  • 13. Data: 2006-06-08 07:12:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Jun 2006 21:47:22 +0000 (UTC), adasiek <p...@p...wp.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >sam sposob przekazuja swoje propozycje rozwiazania; jednoczesnie
    >nie ma problemu z przebijaniem sie przez 500 maili z ostatnich

    Nadal jednak koresponduje się z żywymi osobami, a nie numerami.