PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 1. Data: 2006-06-06 19:37:19
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    MC napisał(a):
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I co Ci to przeszkadza?
    Pewnie nic, natomiast wiele to świadczy o nadsyłającym email.
    Naprawdę w formalnych kontaktach używasz adresu fajnychloptas@.... ?
    Strach się bać, bo może do klientów firmy też ci przyjdzie na
    myśl wysyłać maile z takiego adresu.

    > I w czym problem?
    > Zrób sobie bazę danych kandydatów, a jak nie potrafisz, to kogoś poproś. Nie
    > obciążaj rekrutowanych swoimi problemami, oni mają dość swoich.
    No tak, problemem jest nazwanie pliku swoim imieniem i nazwiskiem.

    > Wyszukanie odpowiedniego kandydata to jest też Twim problemem. Nikt nie
    > kazał Ci wymagać listu motywacyjnego - na głupie wymagania są głupie
    > odpowiedzi.
    LM jest często bardzo przydatny do dalszej oceny kandydata. Ktoś kto
    nie potrafi napisać poprawnie kilku zdań, zapewnie nie będzie
    potrafił także napisać do klienta, sporządzić zwięzły raport,
    etc.

    Chyba już wiem, dlaczego ostatnią pracę znalazłem w 3 dni, po
    wysłaniu dwóch aplikacji, na obie które otrzymałem zaproszenie na
    rozmowę. A nawet angielskiego dobrze nie znam.

    pozdr
    Frykow