PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk › Re: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
    Date: Wed, 7 Jun 2006 21:47:22 +0000 (UTC)

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:e67ntt.22c.1@slaszysz.poczta.onet.pl:

    > Dnia Wed, 7 Jun 2006 21:03:02 +0000 (UTC), adasiek

    > Jasne, wystarczy "chciałbym rozmawiać z programistą nr 567".

    wystarczy wdrozyc jakies narzedzie - chociazby Bugzille - i w tym
    momencie problem znika; klient przekazuje swoje uwagi w formie
    formularza WWW, trafia to do osob odpowiedzialnych, ktore w ten
    sam sposob przekazuja swoje propozycje rozwiazania; jednoczesnie
    nie ma problemu z przebijaniem sie przez 500 maili z ostatnich
    trzech tygodni;

    pzdrv;
    adas;