PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 10:21:22
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 12:15:07 +0200, VanVonVen
    <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał:

    > Uzytkownik Tomasz P?ókarz <t...@x...xn--p-ela> raczyl
    > wyrazic swoja opinie w news:op.sspokbol0ohrn9@blaster:

    > Heh, a ja ci powiem, ze w dyzum zakladzie pracy moze byc potrzebny
    > kontakt
    > do wiekszosci pracownikow (powiedzmy 99%) linii produkcyjnej. Oczywisste
    > jest to, ze zaklad nie bedzie potrzebowal ich wszystkich na raz. Ale co
    > powiesz, gdy wystepuje system III zmianowy i masz do czynienia z rotacja
    > pracownikow?

    No to przecież ZAWSZE na miejscu są jacyś pracownicy...

    Ogólnie: jeśli firma przewiduje, ze może istnieć _konieczność_ awaryjnego
    ściągnięcia pracownika, to niech sobie to _zagwarantuje_ umową.

    Nie mam najmniejszego zamiaru przytaczać przykładów, jakie stuprocentowo
    absorbujące rzeczy mozna robic w czasie wolnym :)

    Nie mówie o nadgodzinach, tylko o awaryjnym wezwaniu, bo to całkiem inna
    sprawa.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"