PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 15:35:34
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: VanVonVen [Tue, 21 Jun 2005 07:00:35 +0000 (UTC)]:

    > Co z szeregowymi pracownikami zakladow produkcyjnych
    > (i nie tylko).

    Nie mam pojecia, nie miewam takich. Jak potrzebuje technikow,
    ktorzy sa chyba najblizej tych "szeregowych", to daje im po
    prepaidzie i tyle. Raz, ze dzieki temu mniej mnie kosztuje
    dzwonienie po nich, dwa, ze jak musze policzyc i kupic to daje
    je tym, ktorzy faktycznie moga byc potrzebni, a nie jak leci.

    Kira