eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 19:55:33
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Na taki moment można się umówić, że pracownik będzie miał
    > > telefon służbowy.
    > Nie rozumiem prawdę pisząc. Wyżej jest o sytuacji ekstremalnej. Rozumiem
    > przez to nie np. jakąś zaplanowaną wyprzedaż, ale jakąś nieprzewidzianą
    > awarię. Aby się umówić musisz to przewidzieć... masz szklaną kulę? :-)

    jak słusznie zauważyłeś, miałem na myśli sytuację kiedy jest jakaś
    nadmiarowa/dłuższa praca działu (np sprzedaży, księgowości) kiedy wiadomo że
    pracownicy będą mogli potrzebować wsparcia od przełożonego.
    Sytuacja do przewidzenia w kategoriach szklanej kuli na ogół wynika z
    nieodpowiedniej organizacji pracy. A skoro firma nie przewiduje takich
    sytuacji, że może być potrzebny kontakt....


    > pozdrawiam
    > Greg
    gro
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1