PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 11:05:13
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz wrote:
    > A bym tylko chcial uswiadomic populistycznemu lewactwu, ze stawiajac takie
    > tematy w ten sposob, mocno sie kiedys zdziwi, bo dostanie (slusznie!) po
    > dupie za odebranie prywatnej komorki, czy wyslanie sms'a w godzinach
    > pracy...

    No tak, ale tu wszystko zalezy od charakteru pracy.
    - Liczy sie wydajnosc czy np. to ze sie jest ciagle gotowym na obsluge
    klienta (taka np. recepcjonistka "czy żena za pultem"_) - to wiadomo,
    komorki prywatne czy inne telefona nie maja miejsca poza naprawde
    wypadkowymi sytuacjami.

    - W pracy takiego np. administratora, to nie jest chyba wymog niezbedny.

    A co do mojej postawy roszczeniowej w tym wypadku, o wyznaje jedna
    zasade. Chce sie miec pracownika, ktory poswieci czas wolny dla dobra
    firmy... zaplacic mu na tyle godziwie, albo inaczej zachecic, zeby nie
    czul sie pokrzywdzony.
    I tyle :)

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak