PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 12:08:52
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz wrote:

    > Chce wyszczekane lewactwo machac kodeksem pracy? Niech se pomacha.
    > Pracodawca zrobi to samo.
    >
    > I albo zrozumie ze praca to _rowniez_ nieformalne uklady i nieskodyfikowane
    > ustepstwa obu stron, albo bedzie nieszczesliwe dopoki nie zalapie sie na
    > posadke w jakims urzedzie :-P

    Ano. tu sie w sumie zgodze, ale to wymaga kultury obu stron.
    Jak pracodawca jest "dobry" i stwarza atmosfere wzajemnego poszanowania
    itd. itp... (narazie dwa razy tylko tak trafilem), to wszystko sie da
    dogadac i sporadyczne sciaganie poza godzinami pracy da sie przebolec.

    Z moich ostatnich doswiadczen natomiast, wynika, ze pracodawcy w
    wiekszosci maja podejscie "ty mi tu k... rob co karze"... no i wtedy
    niestety chce sie domagac swojego plus jeszcze swego rodzaju
    "odszkodowania za frustracje i ponizenie" :)

    BTW.
    Akurat rekrutuje mnie pewna firma z poludnia.
    Az milo z nimi rozmawiac. Pomocni, chetni do negocjacji i ustepstw,
    pomoga zakwaterowac.
    Wszystko jak narazie z pelna (na szczescie nie przesadna) kurtuazja.
    Az milo.

    Tylko psze mi tu nie gratulowac, zeby nie zapeszac ;)

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    + pies rasy *jumnik*