PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
  • Data: 2005-06-21 15:31:41
    Temat: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: VanVonVen [Tue, 21 Jun 2005 07:03:08 +0000 (UTC)]:

    > Dokladnie, chodzi to o kierownictwo sredniego szczebla

    W zaleznosci od firmy, taki czlowiek moze byc potrzebny albo
    ten raz w miesiacu, albo -- jesli organizacja pracy jest taka
    jak w wiekszosci polskich MSP -- pare razy dziennie (no bo
    Pani Zosia nie wie gdzie sa te papiery, a byl Zbyszek od
    zamowien i trzeba mu cos odpowiedziec a Kasia koniecznie
    dzisiaj musi dac prezesowi odpowiedz czy sie wyrobimy).

    > Oba sa Twoje, czy jeden jest sluzbowy?

    Oba sa moje. Oba numery mam niezmienne tak gdzies od '97
    i taki zestaw mam wlasnie po to, zeby posiadac jakiekolwiek
    zycie prywatne.

    > Jak czesto sprawdzasz drugi telefon, skoro go sciszasz?
    > Co 15 min, 1h?

    Jak mi akurat wpadnie w oczy. Generalnie jak mam czas wolny,
    to srednio sie tym sluzbowym interesuje, wiec jesli akurat
    gdzies mi sie napatoczy to spojrze. Jak nie to nie. Jesli cos
    rzeczywiscie waznego sie bedzie dzialo, to i tak mnie znajda
    -- a trudnosci ze znalezieniem mnie daja mi gwarancje, ze nie
    bedzie sie nikomu chcialo szukac z powodu byle pierduly.

    > To jeszcze gorsze uzaleznienie.

    Bynajmniej, to jest sciagniecie sobie smyczy z karku. Ide
    na plaze -- telefon zostaje w domku/namiocie/whatever. Jak
    wybieram sie do rodzinki, to tez go rzucam na polke i mam
    w nosie. Ogladam film -- telefon Off i koniec.

    Ten aparat nie sluzy do tego, zebym byla uchwytna zawsze
    i wszedzie, jak tylko komus palma odbije. On jest od tego,
    zebym _ja_ mogla sie kontaktowac w razie potrzeby, wlasnie
    bez podawania swoich prywatnych namiarow. No i zebym byla
    uchwytna wtedy, kiedy musze lub chce byc uchwytna.

    Nie lubie mieszac pracy z zyciem prywatnym, to sie potem
    za duza czkawka odbija.

    Kira