PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem › Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyspozycyjnosc (dostepnosc) pod telefonem
    Date: Tue, 21 Jun 2005 07:00:35 +0000 (UTC)

    Uzytkownik Kira <c...@-...pl> raczyl wyrazic swoja opinie w
    news:d98cbq$d70$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jesli taka koniecznosc istnieje, a firma nie chce sie
    > z jakichs powodow pakowac w abonament, to zawsze mozna
    > szarpnac sie na te 300zl za jakis najprostszy telefon
    > z karta pre-paid -- bo jak rozumiem, lapanie ma byc tu
    > jednokierunkowe. Problem z glowy.

    To jeszcze rozwine watek o nastepujaca sytuacje.
    Co z szeregowymi pracownikami zakladow produkcyjnych (i nie tylko).
    Przeciez, gdyby nie mozna bylo sie z nimi skontaktowac, nie ukrywam, ze w
    niektorych firmach bylaby ta sytuacja dosc nie ciekawa. Mam na mysli,
    sytuacje, gdzie trzeba sciagnac pracownika wczesniej do pracy. Zakladajac,
    ze w firmie pracuje, dajmy na to 50 osob, firma powinna zakupic 50 pre-
    paidow?
    Na dobra sprawe dzisiaj komorka to tak jak kiedys stacjonarny (moze troszke
    za bardzo generalizuje)

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Pieniadze i wiara to potezne bodzce:::