PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobrze wychowany

  • 51. Data: 2002-12-18 17:46:34
    Temat: Re: Dobrze wychowany
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:atqbdg$faj$1@news.onet.pl :

    > Budda by ci pozazdroscil. Lekarz wie, ze to napisales? I dal ci jakies
    > tabletki na glowke czy juz reka machnal?

    A czy stac cie na skrytykowanie tej tezy czy poprzestaniesz tylko na
    impertynencjach i insynuacjach personalnych?
    Czy jestes w stanie oddzielic tresc wypowiedzi od czlowieka?

    Załóż sobie dla ułatwienia, ze jestem idiota i nie zajmuj sie wiecej tym.
    Zajmij sie sensem wypowiedzi i do niej sie odnies.
    Chyba, ze to już byłoby za duże wymaganie dla twojego intelektu...

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

  • 52. Data: 2002-12-18 18:07:41
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Wed, 18 Dec 2002 13:02:25 +0000 (UTC), gdy " leszek"
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Przecież to już było. W latach 50-ych próbowano, na przykład uprościć
    >gramatykę. Wtedy uważano, że gramatykę wymyślili panowie, aby za pomocą reguł
    >gramatycznych wyśmiewać i poniżać ciemiężone masy ludowe. Przecież
    >wprowadzano formy "towarzysz", "obywatel". Próbowano także przeszczepiać
    >rosyjskie "wy".

    Ma to jeszcze starsze korzenie czyli rewolucję francuską, a niedawni
    maturzyści chyba pamiętają Nie-boską komedię? :)

    pzdr
    Robert

    ps. Ależ milutki troll z obywatela Alberta!
    Dawno, od czasów Lucyfera na pl.sci.historia takiego nie widziałem.

  • 53. Data: 2002-12-18 18:09:33
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > mają zazwyczaj nieuzasadnione wysokie mniemanie o sobie, co przekłada się
    na
    > relacje księgowość -> inne działy firmy.
    > Swojemu szefowi możesz powiedzieć, że masz ją gdzieś i nie będziesz się
    jej
    > kłaniał, bo nie darzysz jej sympatią. Co będzie dalej, to zależy od tego
    czy
    > jesteś w tej firmie naprawdę potrzebny i jakie wpływy ma główna księgowa -
    > może upatrzyła sobie ciebie do odstrzału i ci bruździ, bo siostrzeniec
    > właśnie kończy kurs komputerowy i będzie szukał pracy?

    Sławek ująłeś to tak jakbym sam napisał !
    Baba szuka kozła ofiarnego, być może aby dyrektorowi przedstawić złą
    sytuację firmy ze wskazaniem że programista za dużo zarabia. A synalek
    księgowej kończy szkołę i nie będzie przecież z ulicy pracy szukał ........
    dalej wiadomo o co chodzi, o kasę lub robotę !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 54. Data: 2002-12-18 18:19:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl> wrote in message <cut>
    > A czy stac cie na skrytykowanie tej tezy czy poprzestaniesz tylko na
    > impertynencjach i insynuacjach personalnych?

    Stac mnie

    > Czy jestes w stanie oddzielic tresc wypowiedzi od czlowieka?

    Wypowiedzi czlowieka swiadcza o nim samym, chyba, ze jest belkoczacym
    kretynem nie zdajacym sobie sprawy z tego, co mowi, ale wtedy to jest cos w
    stylu: bleblegugu.

    > Załóż sobie dla ułatwienia, ze jestem idiota i nie zajmuj sie wiecej tym.

    To juz wiem

    > Zajmij sie sensem wypowiedzi i do niej sie odnies.

    'Bez odpowiedniego przeciwdzialania glupota wypiera madrosc (glupota
    przewaza)' - do czego sie tu ustosunkowywac? Do komunalu? Frazesu bez
    znaczenia? Chetnie sie do tego ustosunkuje, jesli rozwiniesz mysl. Na razie
    wynika z tego, ze twoja ksiega madrosci to zlepek banalnych zdan, i to ty
    traktujesz czytelnika jak idiote, w nawiasie wyjasniajac te jakze glebokie
    wersy. Takim tekstem zachwycilby 5-klasista w wypracowaniu.

    > Chyba, ze to już byłoby za duże wymaganie dla twojego intelektu...

    Tak, bardzo trudno zaczac mi rozumowac w ten sposob. Moze lobotomia by
    pomogla? Tak, mysle, ze to ten sam poziom.
    /p

  • 55. Data: 2002-12-18 18:27:25
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > chora firma... naprawdę... jakieś stare komunistyczne, a nawet
    > wcześniejsze - pruskie ! - podejście do stosunków międzyludzkich w
    > miejscu pracy.

    Nie wcale tak nie jest, miałem tą samą sytuację pracując kilka lat wstecz w
    komercyjnym Banku !
    Księgowa byla prawą ręką Prezesa i informatyk miał gówno do gadania.....
    dlatego tam długo później nie popracowałem !

    Wrangler

  • 56. Data: 2002-12-18 18:39:48
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    GL wrote:
    > On Wed, 18 Dec 2002 11:56:36 +0000 (UTC), "Albert Jacher, MD
    > ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    > wybrane słowa kluczowe tej strony:
    >
    > mądrości, dobro, Albertanism, faith, confession, Prawda, sex, płeć,
    > sexuality, seksualność, porno, wolność, choroba, stupidity
    > Albertanism Religia Naturalnej Uniwersalnej M?dro?ci - nowa religia
    > tworzona przez Alberta Jachera wybranego przez Boga na Proroka
    > M?dro?ci Religia oparta na prawdzie dobru objektywnej m?dro?ci
    > wolno?ci odpowiedzialno?ci Religia M?dro?ci jednoczy wszystkich
    > dobrych m?drzejszych ludzi planecie Ziemia Prorok Religia Bóg
> [...]

    Dla mnie mniej to warte niż krowie g*.*o... Sieczka obliczona na
    złapanie kilku naiwnych debili...
    (Wszyscy debile, ja Was bardzo przepraszam za stwierdzenie w poprzednim
    zdaniu)
    (Panie Boże - Ciebie również przepraszam... ale gdzie drwa rąbią, tam
    wióry lecą... inaczej się nie dało)

    --
    Y.

  • 57. Data: 2002-12-18 19:37:08
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > To uważasz, że oczernianie innych ludzi i rzucanie fałszywych oskarżeń jest
    > dobrym pomysłem ? I na tym polega "profi" ? Serdecznie współczuję twoim
    > współpracownikom i przełożonym. Biedna jest ta firma, w której pracujesz. Ale
    > mam nadzieję, że się na tobie poznają i osoba fałszywie przez ciebie
    > pomówiona wybroni się.

    Podstawowa zasada polityki: jeżeli ktoś do Ciebie z nożem, to Ty do
    niego z siekierą.
    Napisałem, co jest skuteczne, a nie co jest etyczne. Nie napisałem też,
    że to robię. Z faktu, że wiem, gdzie leży brzytew, nie wynika, że biegam
    z nią po ulicy.
    Nie mam ani współpracowników, ani przełożonych, ponieważ wszyscy
    przełożeni albo nie byli w stanie mi zapłacić, albo byli zwykłymi
    hujami, nawet do trzeciej potęgi. Dlatego sam jestem sobie pracodawcą i
    pracobiorcą i to ja zatrudniam. I nie muszę stosować takich metod, a
    jeżeli ktoś w mojej firmie próbuje to robić, to pracuje do momentu, w
    którym dojdę do jego stanowiska pracy, od chwili powzięcia pewności.
    Do pracowników (byłych i obecnych) mogę dać telefon, możesz spytać co o
    mnie sądzą.
    Być może będziesz kiedyś mieć problem z ludźmi naprawdę podłymi,
    kombinatorami i graczami, koteriami i układami - wierz mi, że najlepsze,
    co można zrobić, to niszczyć zarazę u podstaw, a kurestwo wypalać żelazem.

    pozdrawia Dogbert

  • 58. Data: 2002-12-18 22:05:02
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Albert Jacher, MD ChosenByGod wrote:

    > "5.
    > Bez odpowiedniego przeciwdziałania, głupota wypiera mądrość (głupota
    > przeważa). "
    > --Ogólna teoria mądrości i głupoty

    Albercik, marnujesz czas na tej grupie. Podpowiem Ci jak marketingowiec
    prorokowi - szukaj ludzi glupich, ktorzy uwazaja sie za madrych
    wykorzystywanych przez ludzi glupich.

    Tutaj raczej takich nie znajdziesz - zeby pisac na kompie troche
    inteligencji trzeba miec ;).

    Flyer

  • 59. Data: 2002-12-18 22:20:56
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciach}
    . Do szefa można pójść i w zaufaniu pwiedzieć, że ta osoba
    > proponowała intymny związek, i prosisz o pomoc, bo nie wiesz jak odmówić.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Poprostu boskie.
    Ale wies, nigdy nie mialam tyle bezczelnosci w sobie by wymyslec i
    wykorzystac to w danej sytuacji...

    pozdrawiam
    Ula

  • 60. Data: 2002-12-18 22:23:16
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Zajmij sie sensem wypowiedzi i do niej sie odnies.
    > Chyba, ze to już byłoby za duże wymaganie dla twojego intelektu...

    Jak ladnie zauwazyles (Twoje wlasne slowa), jest to teza.
    W zwiazku z tym, czy mozna mowic o wierze opartej na tezach?
    Po drugie - jezeli juz bawimy sie w podejscie naukowe - jaka jest miara
    Twojej tezowej glupoty i madrosci?
    Co to w sumie jest - glupota i madrosc?

    Flyer