PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobrze wychowany

  • 101. Data: 2002-12-20 22:59:02
    Temat: Re: Dobrze wychowany
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje
    > message-id= news:atqs9r$r2s$1@news.tpi.pl :

    > To fałsz.

    skad ta pewnosc?

    > Porządek nie zwiększa sie "sam".

    j.w - moze jakis dowod? tudziez wyjasnienie dlaczego nieporzadek ma prawo
    sam sie zwiekszac a juz porzadek nie...

    > "Nie pouczaj religera o jego religii!"

    auc... prawda boli? moze troche merytoryki a mniej metaforyki?
    a co to za slowo "religer" - sam wymysliles?

  • 102. Data: 2002-12-20 23:02:16
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    > A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    > id= news:3E00F554.9050105@poczta.gazeta.pl :

    > Zapraszam cie do poczytania o Teorii Madrosci w moim websajt (ToWaS).

    ^^^^^^^^*
    > Wiecej jest po angielsku.

    * i tyzes chcial literacki jezyk polski zmieniac....

  • 103. Data: 2002-12-21 11:32:19
    Temat: Re: Dobrze wychowany[ot]
    Od: "kz" <K...@w...pl>

    : A na poczatku byl chaos. Ale skoro chaos byl pierwszy to skad sie wzial
    : porzadek?Przeciez chaos nie mogl stworzyc porzadku skoro byl nieporzadkiem
    : nie wiedzial nic o istnieniu porzadku, ktorego nie bylo. Pozatym jak mogl
    : chaos przeciwdzialac samemu sobie tworzac porzadek. Chaos byl masochista ?
    : ;-)

    Na początku był chaos, a z chaosu wyłonił się...

    Idealny chaos to porządek - jedna wielka jednorodna mieszanina wielu
    różnorakich elementów.
    W dowolnym _nieskończonym_ chaosie da się wytyczyć obszar porządku
    niezależnie od definicji obszaru porządku.

  • 104. Data: 2002-12-21 11:34:49
    Od: "kz" <K...@w...pl>

    : To fałsz.
    : Porządek nie zwiększa sie "sam".

    Właśnie powiedziałeś że nie istniejemy w żadnej formie.

    ROTFL.

  • 105. Data: 2002-12-22 23:42:10
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > A kto zaczal konflikt pierwotnie , autor watku czy ksiegowa ? Kto na kogo
    > zaczal sie wydzierac i traktowac po chamsku. Przypomniec sytuacje ?
    > "Gdy przyszla do mojego pokoju, siedzialem i pisalem program, mialem
    > sluchawki w uszach i nie slyszalem jak weszla, gdy ja juz zauwazylem
    mowila
    > cos do mnie(oczywiscie sluchawki zdjalem), wiec siedzialem dalej i ja
    > sluchalem, a gdy krzyczala wogol nie okazywalem starch"
    Prawdopodobnie wystarczyloby gdyby powiedział: "przepraszam, nie zauważyłem,
    że Pani weszła". Wtedy mógłby miec pretensje. A tu mi się wydaje, że to "nie
    okazywanie strach" polegalo np. na głupim uśmieszku na twarzy czy coś w tym
    stylu.. prawdopodobnie działającym na ową panią jak płachta na byka..

  • 106. Data: 2002-12-23 07:53:18
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:au5ita$c0q$1@topaz.icpnet.pl,
    Sengir <s...@m...icpnet.pl> napisał(a):
> [...]
    > twarzy czy coś w tym stylu.. prawdopodobnie działającym na ową panią jak

    Wlasnie prawdopodobnie, w sumie to wszyscy sobie gdybamy :-)

    Przemek

  • 107. Data: 2002-12-23 08:32:29
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Tak tak... 10% czasu dla Pana = niewolnictwo.
    > 70% czau pracy dla nierobów w d...kracji = wolność

    ale zawsze mozesz ta d...kracje oposcic i udac sie w sina dal...
    a Pan nie zawsze pozwalal

    M.

  • 108. Data: 2003-01-03 13:54:55
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 19 Dec 2002 11:02:40 +0100, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    >Przypadkiem szczególnym, dowodzącym pasożytniczego charakteru "rachuby"
    >jest sytuacja, gdy firma nie ma obrotu, szczególnie na starcie, a płacić
    >trzeba - pytanie za co? Za wypełnianie papierków?

    Przypadkiem szczególnym jest także sytuacja, gdy firma handlowa
    zatrudnia czterech handlowców i dziesięć księgowych + główna księgowa
    + dyrektor finansowy.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa