PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 19:19:00 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl> wrote in message <cut>
    > A czy stac cie na skrytykowanie tej tezy czy poprzestaniesz tylko na
    > impertynencjach i insynuacjach personalnych?

    Stac mnie

    > Czy jestes w stanie oddzielic tresc wypowiedzi od czlowieka?

    Wypowiedzi czlowieka swiadcza o nim samym, chyba, ze jest belkoczacym
    kretynem nie zdajacym sobie sprawy z tego, co mowi, ale wtedy to jest cos w
    stylu: bleblegugu.

    > Załóż sobie dla ułatwienia, ze jestem idiota i nie zajmuj sie wiecej tym.

    To juz wiem

    > Zajmij sie sensem wypowiedzi i do niej sie odnies.

    'Bez odpowiedniego przeciwdzialania glupota wypiera madrosc (glupota
    przewaza)' - do czego sie tu ustosunkowywac? Do komunalu? Frazesu bez
    znaczenia? Chetnie sie do tego ustosunkuje, jesli rozwiniesz mysl. Na razie
    wynika z tego, ze twoja ksiega madrosci to zlepek banalnych zdan, i to ty
    traktujesz czytelnika jak idiote, w nawiasie wyjasniajac te jakze glebokie
    wersy. Takim tekstem zachwycilby 5-klasista w wypracowaniu.

    > Chyba, ze to już byłoby za duże wymaganie dla twojego intelektu...

    Tak, bardzo trudno zaczac mi rozumowac w ten sposob. Moze lobotomia by
    pomogla? Tak, mysle, ze to ten sam poziom.
    /p