PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 17:46:34 +0000 (UTC)

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:atqbdg$faj$1@news.onet.pl :

    > Budda by ci pozazdroscil. Lekarz wie, ze to napisales? I dal ci jakies
    > tabletki na glowke czy juz reka machnal?

    A czy stac cie na skrytykowanie tej tezy czy poprzestaniesz tylko na
    impertynencjach i insynuacjach personalnych?
    Czy jestes w stanie oddzielic tresc wypowiedzi od czlowieka?

    Załóż sobie dla ułatwienia, ze jestem idiota i nie zajmuj sie wiecej tym.
    Zajmij sie sensem wypowiedzi i do niej sie odnies.
    Chyba, ze to już byłoby za duże wymaganie dla twojego intelektu...

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism