PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 20:37:08 +0100

    > To uważasz, że oczernianie innych ludzi i rzucanie fałszywych oskarżeń jest
    > dobrym pomysłem ? I na tym polega "profi" ? Serdecznie współczuję twoim
    > współpracownikom i przełożonym. Biedna jest ta firma, w której pracujesz. Ale
    > mam nadzieję, że się na tobie poznają i osoba fałszywie przez ciebie
    > pomówiona wybroni się.

    Podstawowa zasada polityki: jeżeli ktoś do Ciebie z nożem, to Ty do
    niego z siekierą.
    Napisałem, co jest skuteczne, a nie co jest etyczne. Nie napisałem też,
    że to robię. Z faktu, że wiem, gdzie leży brzytew, nie wynika, że biegam
    z nią po ulicy.
    Nie mam ani współpracowników, ani przełożonych, ponieważ wszyscy
    przełożeni albo nie byli w stanie mi zapłacić, albo byli zwykłymi
    hujami, nawet do trzeciej potęgi. Dlatego sam jestem sobie pracodawcą i
    pracobiorcą i to ja zatrudniam. I nie muszę stosować takich metod, a
    jeżeli ktoś w mojej firmie próbuje to robić, to pracuje do momentu, w
    którym dojdę do jego stanowiska pracy, od chwili powzięcia pewności.
    Do pracowników (byłych i obecnych) mogę dać telefon, możesz spytać co o
    mnie sądzą.
    Być może będziesz kiedyś mieć problem z ludźmi naprawdę podłymi,
    kombinatorami i graczami, koteriami i układami - wierz mi, że najlepsze,
    co można zrobić, to niszczyć zarazę u podstaw, a kurestwo wypalać żelazem.

    pozdrawia Dogbert