PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobrze wychowany

  • 61. Data: 2002-12-18 22:25:54
    Temat: Re: Dobrze wychowany
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    > id= news:4vn00vkcp8msudjgb92c8nto2m9rg9cli4@4ax.com :

    > Tak jest! To jest zwiazane z tamtym Prawem Kopernika.
    > Albo z porzadkiem. Jak nie dbasz o porzadek, nie przeciwdzialasz
    > nieporzadkowi, to nieporzadek samoczynnie sie rozprzestrzeni, zwiększy.

    idac w druga strone.. jak nie dbasz o nieporzadek to porzadek sie zwiekszy?
    czy na pewno zawsze zlo wypiera dobro?
    skad ten fatalizm? Troche optymizmu... i szukania dobrego.. nawet w zlym...

  • 62. Data: 2002-12-18 23:34:15
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje
    message-id= news:atqs9r$r2s$1@news.tpi.pl :

    > idac w druga strone.. jak nie dbasz o nieporzadek to porzadek sie
    > zwiekszy?

    To fałsz.
    Porządek nie zwiększa sie "sam".

    "Nie pouczaj religera o jego religii!"

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

  • 63. Data: 2002-12-18 23:39:04
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Albert Jacher, MD ChosenByGod! W twoim ostatnim liscie
    napisa(les/las):

    > "Nie pouczaj religera o jego religii!"

    Jeszcze by bylo fajnie jakbys pisal skad te kretynskie cytaty wyciagasz.
    Tak zeby smieszniej bylo. A moze sam siebie cytujesz? To juz by byl ROTFL
    do kwadratu.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 64. Data: 2002-12-18 23:39:07
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:3E00F554.9050105@poczta.gazeta.pl :

    > Jak ladnie zauwazyles (Twoje wlasne slowa), jest to teza.
    > W zwiazku z tym, czy mozna mowic o wierze opartej na tezach?
    > Po drugie - jezeli juz bawimy sie w podejscie naukowe - jaka jest miara
    > Twojej tezowej glupoty i madrosci?
    > Co to w sumie jest - glupota i madrosc?

    Zapraszam cie do poczytania o Teorii Madrosci w moim websajt (ToWaS).
    Wiecej jest po angielsku.

  • 65. Data: 2002-12-19 06:51:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jacek" <m...@w...pl> writes:

    [..]

    > Ale mam problem. Moj szef kazal mi byc dla niej milszy, mam sie jej klaniac
    > itp.
    > Czy on ma prawo odemnie tego wymagac? Czy moze nalezec do moich obowiazkow
    > to czy sie komus klaniam czy nie?

    wiesz.. to, ze sie ludziom mowi "dziendobry" to sa podstawy
    dobrego wychowania.
    nie dziwie sie twojemu szefowi, ze tego wymaga od pracownikow.

    zreszta.. o czym tu mowic.
    profesjonalisci po prostu _wszstkich_ wokol siebie w pracy traktuja
    zgodnie z ogolnie przyjetymi normami kultury - a taka norma w polsce
    jest klanianie sie komus, kogo widzi sie codziennie.

    prawde mowiac to dziwi mnie w ogole pytanie "czy ma on prawo ode mnie
    tego wymagac".
    to pytanie swiadczy o tobie bardzo zle - skoro SAM nie rozumiesz, ze
    uprzejme traktowanie ludzi wokol jest podstawa bezkolizyjnej
    egyzstencji w spoleczenstwie - o pracy juz nie wspomne.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 66. Data: 2002-12-19 06:54:15
    Temat: Re: Odp: Dobrze wychowany
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jacek" <m...@w...pl> writes:

    [..]

    > Wlasnie, poczulem sie jakgdybym znowu byl w podstawowce. Ale teraz jestem
    > dorosly mam mgr i nie bede sie przed nikim plaszczyl. Problem w tym ze pani

    jedno krotkie pytanie: czy klanianie sie ludziom, co pracuja w tej
    samej co i ty firmie to plaszczenie sie?

    przeciez o to wlasnie prosil cie twoj szef, czyz nie?

    czy tez moze prosil cie o to zebys sie plaszczyl?
    a moze to ty tak to odczytales?

  • 67. Data: 2002-12-19 06:55:44
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Yonnie" <r...@g...pl> writes:

    > Sprzątaczka do prezesa: Prezesie posuń się, bo chce kurze zetrzeć :))
    > A jak zwrócic się do urzędnika, nauczyciela, osoby starszej wiekiem?

    jezyk polski ma oficjalne formy na ta okazje.
    to, czego sie uzyje, zalezy od rozmowcy.

  • 68. Data: 2002-12-19 07:00:18
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jacek" <t...@w...pl> writes:

    > Nie wiem kto te zasdady ustalil ale ja ich nie uznaje. Dalczego mial bym

    no to licz sie z tym, ze bedziesz mial w polsce ciezkie zycie, bo
    jednak ogromna wiekszosc ludzi te zasady uznaje.

    zreszta, jakbys byl inteligentny, to w ogole tego posta nie
    napisalbys. czemu? dlatego, ze sam to wiedzialbys: sa tylko dwie
    drogi: chcesz cos uzyskac, to musisz sie stosowac do regul, ktore
    wyznaczaja ci, od ktorych czegos chcesz.

    nie uznajesz ich regul (tu regul dobrego wychowania) - bedziesz
    traktowany jak cham i prostak.

    i nie spodziewaj sie raczej zrozumienia.

  • 69. Data: 2002-12-19 07:54:00
    Temat: Odp: Odp: Dobrze wychowany
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

> [...]
    > samej co i ty firmie to plaszczenie sie?
    >
    > przeciez o to wlasnie prosil cie twoj szef, czyz nie?
    >
    > czy tez moze prosil cie o to zebys sie plaszczyl?
    masz racje. Ja sie jej klaniam. Gdy ja widze mowie dziendobry itd.
    Ale che bys traktowany na rownych prawach. Gdy ona wchodzi do pokoju gdzie
    ja pracuje to niech pierwsza powie dziendobry. Mam sie podnosci z krzeasla
    tylko dlatego ze jest GK?. Nie czuje sie od niej gorszy

  • 70. Data: 2002-12-19 07:59:16
    Temat: Odp: Dobrze wychowany - komu podlega IT
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

    > Baba nie ma pojecia o komputerach(50 na karku) i gdy
    > kompy/drukarki
    > tu
    > >
    > A moglbys cos napisac o sytuacji finansowej firmy?
    > Czy stan komputerow odbiega od stanu reszty infrastruktury, standardu
    > wyposazenia pokoi ....
    > Dla jasnosci, 286/386 to anomalia, ale....
    > Oszczedza przesadnie z glupoty czy z koniecznosci?
    to moze tak: Ta kobieta zarabia 12razy wiecej niz ja!(i wieszosc
    pracownikow), ma znajomosci. serio