PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 19:07:41 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@gos-r1-e0.core.jjs.pl

    Stało się to Wed, 18 Dec 2002 13:02:25 +0000 (UTC), gdy " leszek"
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Przecież to już było. W latach 50-ych próbowano, na przykład uprościć
    >gramatykę. Wtedy uważano, że gramatykę wymyślili panowie, aby za pomocą reguł
    >gramatycznych wyśmiewać i poniżać ciemiężone masy ludowe. Przecież
    >wprowadzano formy "towarzysz", "obywatel". Próbowano także przeszczepiać
    >rosyjskie "wy".

    Ma to jeszcze starsze korzenie czyli rewolucję francuską, a niedawni
    maturzyści chyba pamiętają Nie-boską komedię? :)

    pzdr
    Robert

    ps. Ależ milutki troll z obywatela Alberta!
    Dawno, od czasów Lucyfera na pl.sci.historia takiego nie widziałem.