PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do zobaczenia

  • 1. Data: 2003-08-22 11:14:38
    Temat: Do zobaczenia
    Od: "Turu Florez" <t...@w...pl>

    Właśnie dziś mija ostatni dzień mojego wypowiedzenia - mimo iż na tej grupie
    mało się udzielałem - ale postanowiłem napisać ostatniego posta właśnie tu -
    ponieważ pracę tracę w sposób kuriozalny aczkolwiek coraz częściej spotykany
    w naszym kraju. Sposób ów polega na tym że na moje miejsce przychodzi
    ZNAJOMY wysoko postawionej osoby w tej firmie, a że moja umowa jest na czas
    określony pracodawca ma prawo zwolnić mnie bez podanie przyczyny i tak też
    sie właśnie stało.
    Życze powodzenia wszystkim szukającym pracy, powdzenia pracującym i trochę
    więcej oleju w głowie dającym pracę.
    Sławek

    --
    Sławek
    ********************************

  • 2. Data: 2003-08-22 11:22:27
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Turu Florez" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Życze powodzenia wszystkim szukającym pracy, powdzenia pracującym i trochę
    > więcej oleju w głowie dającym pracę.
    > Sławek

    Powodzenia
    Moze bedziesz mial farta.
    ja znalazlem znajomemu 1 ogloszenie w necie, bedace jedynym na ktore zlozyl
    aplikacje i w tej chwili pozostal jednym z dwoch kandydatow na to miejsce.
    Cuda sie zdarzaja.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-22 12:02:30
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    tu -
    > ponieważ pracę tracę w sposób kuriozalny aczkolwiek coraz częściej

    :-( Wierzę, że prędzej czy później znajdziesz coś.
    "Forza PSG"

  • 4. Data: 2003-08-22 13:38:52
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie właśnie stało.
    > Życze powodzenia wszystkim szukającym pracy, powdzenia pracującym i trochę

    1. Witaj w klubie
    2. Nie łam się bo nie warto
    3. Bądź dobrej myśli
    4. Spokojnie coś znajdziesz, cierpliwości!!!

    Co ma powiedzieć absolwent, któremu kończy się 6 miesięczny okres refundacji
    i z 2 OSÓB ZATRUDNIONYCH NA STANOWISKO Z REFUNDACJĄ PRZEZ PUP, NA UMOWE O
    PRACE PRZYJETA ZOSTAJE CÓRKA KIEROWNIKA OSOBA ZUPEŁNIE SPOZA TEMATU.
    Przy okazji POZDRAWIAM FAKRO NOWY SĄCZ !!!!

  • 5. Data: 2003-08-22 18:51:42
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    "Turu Florez"
    > Życze powodzenia wszystkim szukającym pracy, powdzenia pracującym i trochę
    > więcej oleju w głowie dającym pracę.

    głowa do góry