PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dam pracę za 140 zł na dzień na rękę

  • 1. Data: 2006-05-03 12:04:35
    Temat: Dam pracę za 140 zł na dzień na rękę
    Od: "Carmeloo" <j...@w...pl>

    Witam!

    Oferuję pracę na umowę zlecenie w firmie niemieckiej. Praca będzie polegała
    na odczytywaniu podzielników (urządzenia pomocnicze do rozliczenia
    centralnego ogrzewania). Praca na terenie miasta Wrocław. Zainteresowane
    osoby proszę o podanie swoich danych oraz czasu dyspozycyjności. Dzienna
    dniówka od 140 zł na rękę na grupę. Grupa może być dwu bądź jednoosobowa. Do
    pracy przyjmuję mężczyzn i kobiety, praca wymaga umiejętności manualnych
    oraz pewnej sprawności fizycznej (kondycji - chodzenie po schodach). Praca w
    dwóch wariantach np. od 10 do 20 lub 16 do 20. Dniówka 140 zł została
    określona dla 4 godzin pracy dziennie.

    Pozdrawiam

    Jurek

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2006-05-04 14:39:06
    Temat: Re: Dam pracę za 140 zł na dzień na ręk
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Carmeloo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wariantach np. od 10 do 20 lub 16 do 20. Dniówka 140 zł została określona dla

    niezla stawka, szkoda ze nei jestem z WRO

  • 3. Data: 2006-05-04 15:51:45
    Od: "AndrzejW" <n...@n...com>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Carmeloo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niezla stawka, szkoda ze nei jestem z WRO

    Nie ma u Ciebie firm akwizytorskich?

    pozdr

  • 4. Data: 2006-05-04 15:56:36
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "AndrzejW" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma u Ciebie firm akwizytorskich?

    sa ale one placa od sprzedazy, a sprzedaja to co sie normalnie sprzedac nie
    da...

  • 5. Data: 2006-05-04 16:24:27
    Od: "AndrzejW" <n...@n...com>

    > Użytkownik "AndrzejW" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > sa ale one placa od sprzedazy, a sprzedaja to co sie normalnie sprzedac
    > nie da...

    Ale w ogłoszeniach gwarantują 2000 tygodniowo ;)

  • 6. Data: 2006-05-04 18:29:47
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w ogłoszeniach gwarantują 2000 tygodniowo ;)

    niektorz nawet 8K, czym gorszy towar tym bardziej zachecaja... wiadomo wóda i
    dziwki same sie sprzedaja... ;)