PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - problem

  • 1. Data: 2006-05-03 09:44:49
    Temat: praca - problem
    Od: "valdman" <v...@s...pl>

    Witam

    potrzebuje informacji co zrobic.

    Szwagier znalazl prace na kotlach. Pojechal do innego miasta /zielonej gory/ na
    tydzien czasu.
    Nie podpisal umowy /wiem glupio bardzo bardzo zrobil/
    po powrocie ten co go zatrudnil mial po paru dniach zaplacic.
    W umowionym dniu powiedzial ze nie zaplaci bo stracil te pieniadze i tyle.
    Czy cos można zrobic by odzyskac pieniadze, jakim instytucjom można to zglosic?
    Jest jakas sznsa na odzyskanie pieniedzy?
    Razem ze szwagrem jest jeszcze pare osob przekreconych.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-03 12:09:31
    Temat: Re: praca - problem
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    valdman <v...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jest jakas sznsa na odzyskanie pieniedzy?
    > Razem ze szwagrem jest jeszcze pare osob przekreconych.

    Najlepiej oszusta zgłosić na policję, bardzo ważne jest jednak ustalenie
    dokładnych personaliów: imię, nazwisko i adres, bo jak facet zniknie, to po
    ptakach. Oszustwo to przestępstwo kryminalne, ścigane z urzędu. Musicie jednak
    dostarczyć jak najwięcej dowodów: jakieś bilety, rachunki, świadkowie itp itd.
    Może się okaże, że lepiej wziąć adwokata.

  • 3. Data: 2006-05-03 12:11:17
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Może się okazać, ze nie jesteście pierwszymi których facet wyrolował.