PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa-zlecenia na 100zl a ZUS

  • 1. Data: 2006-05-02 22:49:47
    Temat: umowa-zlecenia na 100zl a ZUS
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    zalozmy ze podpisuje z osoba umowe-zlecenia na 100zl, na okres 15dni.
    'pracownik' nie jest nigdzie zatrudniony, nie uczy sie - czy w takiej
    sytuacji place pelny ZUS za niego (jelsi tak to jaka jest podstawa
    skladek?).
    moje pytanie jest stad, ze absurdem wydaje sie placenie do kasy panstwa
    700zl ZUSu przy 'pensji' np. 100zl lub mniej.
    po drugie kiedys zarobilem pare zl (10zl w lutym, 20zl w maju itp.). w
    systemie partnerskim bankier.pl . dostalem od nich PIT-11 z wykazem zapl.
    zaliczek na podatek doch. na moje pyt co z ZUSem odp. mi, ze w tym
    przypadku ZUSu nie trzeba placic. gdzie tu logika? placic czy nie placic?

  • 2. Data: 2006-05-05 12:06:13
    Temat: Re: umowa-zlecenia na 100zl a ZUS
    Od: "biela" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Dr" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 'pracownik' nie jest nigdzie zatrudniony, nie uczy sie - czy w takiej
    > sytuacji place pelny ZUS za niego (jelsi tak to jaka jest podstawa

    zrób umowe o dzieło :]