PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki u operatora - dzial techniczny

  • 1. Data: 2006-05-03 15:22:24
    Temat: Zarobki u operatora - dzial techniczny
    Od: "Kuba" <j...@t...fi>

    Hej, jedno pytanie. Ile Waszym zdaniem mozna zarobic w dziale technicznym
    operatora komorkowego w Polsce. Stanowisko odpowiadajace takiemu profilowi:
    4 lata doswiadczenia w branzy, doktorat. Ile mozna oczekiwac w Wawie a ile w
    innych Krakowach czy Wroclawiach? Dzieki za pomoc. Tak w tej Polsce teraz
    dziwnie, ze naprawde nie mam realistycznego obrazu w tej kwesti.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2006-05-04 14:40:30
    Temat: Re: Zarobki u operatora - dzial techniczny
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@t...fi> napisał w wiadomości
> [...]
    > innych Krakowach czy Wroclawiach? Dzieki za pomoc. Tak w tej Polsce teraz
    > dziwnie, ze naprawde nie mam realistycznego obrazu w tej kwesti.

    treudno wyczuc... znam gostka co z 5-7 lat temu byl kierownikiem salonu IDEI i
    dostawal 800 zl na reke...

  • 3. Data: 2006-05-04 19:59:20
    Od: "zetka24" <zetka24@.>

> [...]
    > innych Krakowach czy Wroclawiach? Dzieki za pomoc. Tak w tej Polsce teraz
    > dziwnie, ze naprawde nie mam realistycznego obrazu w tej kwesti.

    Z tego co wiem bywa bardzo roznie (podaje netto):
    Technik - 1000-2200
    Inzynier, specjalista bez doswiadczenia - 1300-2500
    Inzynier, specjalista z jakims doswiadczeniem - 2000-3000
    Inzynier, specjalista po paru latach w firmie - 2500-4000 (gorne stawki z
    czasow jak w telekomunikacji sie naprawde dobrze zarabialo)

    Tak to sie ksztaltuje w duzych miastach, w firmach znanych na rynku. Mowa o
    dzialach stricte technicznych, zadnego programowania itp.

    Wszystko zalezy jakie stanowisko, czy Twoje doswiadczenie koresponduje z
    tym, co masz robic. Doktorat niekoniecznie musi byc tu zaleta (zalezy co
    mialbys robic).

    pozdr
    zetka