PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - wyliczenie zyskow › Re: DG - wyliczenie zyskow
  • Data: 2007-08-08 06:49:41
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kupuje na raty, zdarza mi sie za to czasami branie kredytow. A
    > brutalna prawda jest taka, ze kredyty "popularne" (raty) obwarowane sa
    > roznymi dziwnymi wymaganiami, zapewne z uwagi na target. Dlatego wole
    > wziac normalny kredyt konsumpcyjny we wlasnym banku, niz bawic sie w
    > poreczenie sasiada i swiadectwo szczepien kota. Wychodzi zreszta
    > czesto taniej.

    Wiesz... kombinować w ten sposób to ja też umiem. :)
    Osobiście wykorzystuję kombinację karty kredytowej + kredytu odnawialnego.
    Dzięki karcie mam ok. 40-50 dni bezpłatnego kredytu, który następnie spłacam
    w terminie poprzez odnawialny. Ten drugi zazwyczaj jest szybko "wyrównywany"
    w górę "pensją", więc odsetki wychodzą groszowe. :)

    Tym niemniej jak komuś zależy na możliwości szybkiego i bezstresowego
    kupowania na raty w sklepach, to się musi liczyć z ogranizceniami przy
    tych formach.

    No i warto zauważyć, że nie wszystkie banki są takie elastyczne. BZWBK
    przykładowo - nie jest. Za parę dni się dowiem jak z tym w Multibanku
    jest. :)

    > Krytyczne byly natomiast wplywy na konto (regularnosc, wysokosc). Wg
    > otrzymanych informacji, podobne warunki obowiazuja u nich dla kredytu
    > mieszkaniowego.

    Te "wpływy na konto" odstraszają. Żubr ma generalnie kiepską opinię jako
    bank. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl