PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - wyliczenie zyskow › Re: DG - wyliczenie zyskow
  • Data: 2007-08-08 06:56:55
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i warto zauważyć, że nie wszystkie banki są takie elastyczne. BZWBK
    > przykładowo - nie jest. Za parę dni się dowiem jak z tym w Multibanku
    > jest. :)

    > Te "wpływy na konto" odstraszają. Żubr ma generalnie kiepską opinię jako
    > bank. :)

    No właśnie - wiele osób mówi o BZWBK, że jest zły. Czy możesz mi podać
    jego najważniejsze wady (nie spieram się, pytam z ciekawości) ?

    Ja osobiście mam jeszcze przez chwilę w BZWBK konto <30 (dawne
    studenckie), które jest darmowe i dzięki któremu mam darmowy dostęp do
    bankomatów BZWBK, których jest znacznie więcej (a do tego sieć
    stabilniejsza), niż np. Millennium. I z tego jestem zadowolony, ale
    dalej to już nie wiem, co i jak.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com