PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - wyliczenie zyskow › Re: DG - wyliczenie zyskow
  • Data: 2007-08-08 06:57:40
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 08:49, Wojciech Ba cer <p...@p...pl> wrote:
    > No i warto zauwa y , e nie wszystkie banki s takie elastyczne. BZWBK
    > przyk adowo - nie jest. Za par dni si dowiem jak z tym w Multibanku
    > jest. :)

    Nalezy brac kredyt w elastycznym banku, najlepiej jesli to wlasny,
    omijaja Cie wtedy standardowe procedury sprawdzajace. 10 letnia
    historia konta potrafi zdzialac cuda ;)

    > Te "wp ywy na konto" odstraszaj .

    Dlaczego? Wyliczaja srednia z ostatnich x miesiecy (zdaje sie 6).

    > ubr ma generalnie kiepsk opini jako
    > bank. :)

    mam u nich konto od 10 lat i nie narzekam. Maja sensowny wybor
    produktow w sensownych cenach i co najwazniejsze - nie zdarzaja sie u
    nich awarie (vide Millenium wczoraj).

    --

    Pozdrawiam,

    glos