PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - wyliczenie zyskow › Re: DG - wyliczenie zyskow
  • Data: 2007-08-08 06:40:32
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 08:28, Wojciech Ba cer <p...@p...pl> wrote:

    > A du o rzeczy na raty kupujesz? GE Money Bank, Lucas, AiG i inne nawet nie maj
    > w formularzu opcji "umowa o dzie o". Zakup na niskooprocentowane raty w sklepach
    > jest mocno utrudniony. Ja teraz próbowa em kupi sobie w ten sposób pralk .
    > Sko czy o si na tym, e w ko cu sobie na kart kupi em.

    Nie kupuje na raty, zdarza mi sie za to czasami branie kredytow. A
    brutalna prawda jest taka, ze kredyty "popularne" (raty) obwarowane sa
    roznymi dziwnymi wymaganiami, zapewne z uwagi na target. Dlatego wole
    wziac normalny kredyt konsumpcyjny we wlasnym banku, niz bawic sie w
    poreczenie sasiada i swiadectwo szczepien kota. Wychodzi zreszta
    czesto taniej.

    > A karty kredytowe, to wi kszo banków Ci przyzna bez adnych za wiadcze . :)

    PeKaO umowa o dzielo wystarczala do 5cyfrowego kredytu (i wyzszych wg
    otrzymanych informacji), zreszta nawet nie interesowalo ich zadne
    udokumentowanie w/w, wystarczylo zadeklarowac zrodlo dochodow.
    Krytyczne byly natomiast wplywy na konto (regularnosc, wysokosc). Wg
    otrzymanych informacji, podobne warunki obowiazuja u nich dla kredytu
    mieszkaniowego.

    --

    Pozdrawiam,

    glos