PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG i bezrobotny

  • 11. Data: 2002-10-29 11:14:46
    Temat: Re: DG i bezrobotny
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 23 Oct 2002 18:01:06 +0200, Wiesław Wronowicz
    <w...@p...com> wrote:

    >możesz też otrzymać nisko
    >oprocentowany kredyt na rozpoczęcie działalności. Duża część tego kredytu
    >jest po dwóch latach umarzana.

    Można coś bliżej na ten temat?? W jakiej wysokości ten kredyt? Jakie
    trzeba spełnić warunki??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 12. Data: 2002-10-30 08:03:29
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > Można coś bliżej na ten temat?? W jakiej wysokości ten kredyt? Jakie
    > trzeba spełnić warunki??

    po szczegóły najlepiej zwrócić się do Urzędu Pracy , sporo zależy od tego
    czy dany PUP ma jeszcze środki.
    Mi powiedziano tak: musisz mieć biznes plan i lokal, zgłosić wniosek o
    kredyt i czekać z rozpoczęciem działalności aż rozpatrzą.
    ponieważ fundusze się skończyły czekać możesz do przyszłego roku

    o jednym jestem przekonany
    oni tam nie siedzą żeby pomóc

    --
    usuń ! z adresu
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 13. Data: 2002-10-30 08:12:54
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Można coś bliżej na ten temat?? W jakiej wysokości ten kredyt? Jakie
    > trzeba spełnić warunki??

    Musisz byc bezrobotnym z prawem do zasiłku nie prowadzącym działalności
    gospodarczej.
    W moim UP warunkiem otrzymania jest wcześniejsze ukończenie kursu
    organizowanego i opłacanego przez UP na temat prowadzenia działalności
    gospodarczej. Na koniec tego kursu opracowujesz biznes plan otwarcia swojej
    działalnosci gospodarczej. W nim umieszczasz kredyt z UP (do 20.000 zł i do
    pół roku karencji na pierwszą spłatę). Kredyt musi byc oczywiście żyrowany.

    Wiesiek