PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawki artystow komputerowych?

  • 1. Data: 2002-10-22 20:56:52
    Temat: Stawki artystow komputerowych?
    Od: "agata cyganska" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Jestem od niedawna w kraju i oczywiscie szukam pracy w swoim zawodzie.
    Zajmuje sie grafika i animacja komputerowa. Ciekawa jestem jakie sa stawki
    tutejszych designerow Flasha jak rowniez artystow komputerowych, np w
    dziedzinie gier komputerowych.

    Bede wdzieczna za jakiekolwiek informacje!

    -A

  • 2. Data: 2002-10-23 05:14:28
    Temat: Re: Stawki artystow komputerowych?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "agata cyganska" <s...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > Zajmuje sie grafika i animacja komputerowa. Ciekawa jestem jakie sa stawki
    > tutejszych designerow Flasha jak rowniez artystow komputerowych, np w

    nie chce wyjsc na czepialska, ale w polskim jezyku chyba nie
    funkcjonuje na rynku taki zawod jak "artysta komputerowy".

    niech mnie ktos poprawi, jesli sie myle.
    slyszalam juz o grafikach komputerowych, programistach, designerach -
    ale o _artyscie_ komputerowym to nie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2002-10-23 07:12:27
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > nie chce wyjsc na czepialska, ale w polskim jezyku chyba nie
    > funkcjonuje na rynku taki zawod jak "artysta komputerowy".

    Moze czas zaczac stosowac...?

    > niech mnie ktos poprawi, jesli sie myle.
    > slyszalam juz o grafikach komputerowych, programistach, designerach -
    > ale o _artyscie_ komputerowym to nie.

    Pewnie zapozyczenie z zagranicy.

    Co do stawek: na pewna beda nizsze niz tam skad przyjechalas... :(

    GreG

  • 4. Data: 2002-10-23 11:32:03
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Moze czas zaczac stosowac...?

    "Artysta komputerowy" to taki który sprzedaje PC-ta sprzed 5 lat jako
    Pentium 4, 512MB (oczywiście nie RAM tylko twardego dysku) ;-)

    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-10-24 18:38:39
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "agata cyganska" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ap4e2k$pqt$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > Zajmuje sie grafika i animacja komputerowa. Ciekawa jestem jakie sa stawki
    > tutejszych designerow Flasha jak rowniez artystow komputerowych, np w

    Stawki sa różne zalezy gdzie pracujesz lub u kogo od 50 zł do dowolnej kwody
    w dowolnej walucie

    co do gier .. cóż zdominowane przez "dzieciarnie" której nikt nie płaci
    obicujac złote góry po wydaniu gry.... a z drugiej strony brak naprawde
    dobrych speców od gier....