PracaGrupypl.praca.dyskusje › obcokrajowcy

  • 1. Data: 2002-10-22 19:06:29
    Temat: obcokrajowcy
    Od: "anager" <a...@w...pl>

    czy obcokrajowiec, ktory nie zna jezyka polskiego ma szanse na znalezienie
    zatrudnienia w Polsce jako native speaker?

    a...@w...pl
    0609 884 018
    http://strony.wp.pl/wp/animad/szukam_pracy_dla_obcok
    rajowca.htm

  • 2. Data: 2002-10-22 19:23:59
    Temat: Re: obcokrajowcy
    Od: "Michal z Krakowa" <o...@p...pl>

    Ucze sie w szkole angielskiego i mialem juz native speakerow, ktorzy prawie
    nic po polsku nie mowili, wiec jak widac jest to mozliwe.

    Użytkownik anager <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap47jq$4gp$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-10-22 20:25:21
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli Michal z Krakowa <o...@p...pl>)
    rzekł:ap48jj$aor$...@n...tpi.pl...
    > Ucze sie w szkole angielskiego i mialem juz native speakerow, ktorzy
    prawie
    > nic po polsku nie mowili, wiec jak widac jest to mozliwe.

    skad wiesz, ze jego rodzony jezyk to angielski? A moze bulgarski? Albo
    mongolski? Niemniej jednak, wszystko jest mozliwe, tylko szanse sa
    mniejsze....

    Katia

  • 4. Data: 2002-10-23 11:32:16
    Od: Piotr Badarycz <p...@i...zabrze.pl>

    anager wrote:
    > czy obcokrajowiec, ktory nie zna jezyka polskiego ma szanse na znalezienie
    > zatrudnienia w Polsce jako native speaker?

> [...]

    Może spróbować w szkole Speed w Gliwicach, uczą tam angielskiego metodą
    Callana
    Widziałem ostatnio ogłoszenie, ale nie pamiętam już gdzie, że szukają
    native speaker'ów, była tam nawet wymieniona stawka 3800zł/miesiąc.
    Oczywiście nie jest wymagana znajomość polskiego.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-23 19:12:33
    Od: "anager" <a...@w...pl>

> [...]
    rajowca.htm

    > pewnie nie byloby problemu... tylko ze to chodzi o jezyk francuski, ktory
    jak sie dowiedzialam umiera w Polsce...