PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile sie bierze...

  • 1. Data: 2002-10-22 22:22:22
    Temat: Ile sie bierze...
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    ... za zrobienie WWW
    ... za zrobienie bannera?
    Srednio ;)
    Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Lepiej byc znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem. [?]

  • 2. Data: 2002-10-23 08:32:41
    Temat: Re: Ile sie bierze...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ... za zrobienie WWW
    > ... za zrobienie bannera?
    > Srednio ;)
    > Dzieki za odpowiedzi.

    Poszukaj w archiwum na pl.comp.www lub www.nowe-strony.
    Nie zadawaj tam tego pytania, bo dostaniesz odpowiedz 1/10 ceny samochodu :)

  • 3. Data: 2002-10-23 10:11:34
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Michał 'Amra' Macierzyński
    m...@p...pl tried to say...

    | Poszukaj w archiwum na pl.comp.www lub www.nowe-strony.
    | Nie zadawaj tam tego pytania, bo dostaniesz odpowiedz 1/10 ceny samochodu :)

    Dzięki za odpowiedz. Ale nie wiem, co dac na koncu podanego przez Ciebie adresu
    poniewaz
    nie chce zadzialac ani po "pl", ani po "com", ani "com.pl"...
    A Ty sie nie orientujesz w stawkach na rynku?

  • 4. Data: 2002-10-23 10:14:28
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Chyna c...@p...onet.pl tried to
    say...

    |Ale nie wiem, co dac na koncu podanego przez Ciebie
    | adresu poniewaz nie chce zadzialac ani po "pl",

    Ach, chodzi o grupe! Sadzilam, ze podales adres WWW =).

  • 5. Data: 2002-10-23 10:24:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dzięki za odpowiedz. Ale nie wiem, co dac na koncu podanego przez Ciebie
    adresu poniewaz
    > nie chce zadzialac ani po "pl", ani po "com", ani "com.pl"...

    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&group=pl.comp

    I pozniej wybierz grupe www lub www.nowe-strony - wyszukiwarka dziala
    normalnie

    > A Ty sie nie orientujesz w stawkach na rynku?

    Tego nikt ci nie powie. Bo to zalezy od twojego doswiadczenie, poziomu
    wykonania prac i tak dalej i tak dalej.

  • 6. Data: 2002-10-23 11:55:23
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Michał 'Amra' Macierzyński
    m...@p...pl tried to say...

    | Tego nikt ci nie powie. Bo to zalezy od twojego doswiadczenie, poziomu
    | wykonania prac i tak dalej i tak dalej.

    1/ Zasubskrybowalam podana przez Ciebi grupe i wiesz, co jest zabawne? Rzucilo mi sie
    oczy pytanie dotyczace wlasnie cen. I co? "1/10 ceny samochodu" ;D
    2/ Czyli, ze to moze byc rownie dobrze 50 zlotych i 500 zlotych i 900 zlotych? ...

  • 7. Data: 2002-10-23 12:15:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 2/ Czyli, ze to moze byc rownie dobrze 50 zlotych i 500 zlotych i 900
    zlotych? ...

    Ano. Nikt Ci nie powie ile mozna brac. Sa studenci, sa firmy.... Rozne
    ceny - zalezy od klienta, czy faktura czy nie. Tematy walkowane - po prostu
    sama musisz umiec ocenic wartosc swojej pracy :) Jak dasz za dua coene nikt
    nie przyjdzie - jak za mala - zobaczysz po kilku razach

  • 8. Data: 2002-10-23 12:30:01
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Michał 'Amra' Macierzyński
    m...@p...pl tried to say...

    |Jak dasz za dua coene nikt
    | nie przyjdzie

    No wlasnie, jak dam za duza?
    Ile moge rzucic zeby nie byla za duza i jednoczesnie zeby nie pomyslano, ze sie w
    ogole
    nie cenie? Okolo 50-80 zl.? (kilka podstron, graficzka, bez flasha)

  • 9. Data: 2002-10-23 19:04:25
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Chyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bound with all the weight of all the words Chyna c...@p...onet.pl
    tried to
    > say...

    > Ach, chodzi o grupe! Sadzilam, ze podales adres WWW =).

    blondynka?

    > Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::

    jak baner tudziez strona www ma wygladac jak powyzsze to:
    bierze sie tyle ile dadza... i sie cieszy...

  • 10. Data: 2002-10-24 00:08:01
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Cezary Stypulkowski
    t...@s...tenbit.pl tried to say...

    | blondynka?

    Pan z mocnymi stereotypami?
    (PS. Nie, nie blondynka. I nie wiem, co to ma do rzeczy.)

    | jak baner tudziez strona www ma wygladac jak powyzsze to:
    | bierze sie tyle ile dadza... i sie cieszy...

    Kobieta majaca okres?