PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG czy UoP - co lepiej w CV???

  • 1. Data: 2006-12-04 19:58:17
    Temat: DG czy UoP - co lepiej w CV???
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    Pracuje w firme na zasadzie samozatrudnienia. Rozgladam sie za czyms innym i
    mam zamiar wyslac CV w pare miejsc ale meczy mnie pytanie:

    W rubryce 'doswiadczenie' wpisac dzialalnosc gospodarcza czy firme XXX a
    dopiero na ewentualnej rozmowie wyjasnic forme dotychczasowego zatrudnienia?

    Z gory dzieki za podpowiedzi...

    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 2. Data: 2006-12-05 06:41:04
    Temat: Re: DG czy UoP - co lepiej w CV???
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    saintos wrote:

> [...]
    > dopiero na ewentualnej rozmowie wyjasnic forme dotychczasowego zatrudnienia?

    Jesli firma XXX jest znana i sama praca dla niej moze byc jakims atutem
    w CV, uwypuklij firme.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-12-05 07:48:24
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > W rubryce 'doswiadczenie' wpisac dzialalnosc gospodarcza czy firme XXX a
    > dopiero na ewentualnej rozmowie wyjasnic forme dotychczasowego
    > zatrudnienia?
    IMHO ważne jest gdzie pracowałeś, dla kogo, zakres obowiazków itp, zaś forma
    współpracy jest sprawą dużo mniej ważną.
    w cefałce możesz zawrzeć informację, np:
    maj 1999 - kwiecień 2008 współpraca firmą X, samozatrudnienie
    Obowiązki: xxxxxxx
    Osiągniecia: xxxxxxxxx

    ale równie dobrze tę akurat informacje mozesz przemilczeć. Zawsze będziesz
    mógł opowiedzieć o tym później, wziać z firmy list pochwalny (referencje)
    itp. i przedstawic w odpowiednim momencie.

    --
    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2006-12-05 11:59:22
    Od: a...@r...pl

    saintos napisal(a):
> [...]
    > dopiero na ewentualnej rozmowie wyjasnic forme dotychczasowego zatrudnienia?

    Zastanów sie przed wyslaniem co bedzie bardziej istotne dla twojego
    przyszlego pracodawcy: gdzie pracowales (jesli np. to firma z tej
    samej branzy i moze znac firme gdzie aktualnie pracujesz), co
    robiles (jesli branza inna ale zakres obowiazków podobny) czy
    forma zatrudnienia (jesli np. ogloszenie brzmi "zatrudnie mloda,
    aktywna osobe - warunek: wlasny samochód i wlasna dzialalnosc"
    :) ).
    Jak juz bedziesz wiedzial to powinienes odpowiednie wiadomosci
    zaakcentowac w CV.
    Jak ci sie nie chce tworzyc kilku wariantów CV to ja bym proponowal
    wpisac: nazwe firmy, stanowisko, zakres obowiazków, osiagniecia i
    ew. w nawiasie dopisac "wlasna dzialalnosc - wspólpraca".

    Pozdrawia M.