PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycjonowanie stron www

  • 1. Data: 2006-12-04 14:42:08
    Temat: pozycjonowanie stron www
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

  • 2. Data: 2006-12-04 14:44:24
    Temat: Re: pozycjonowanie stron www
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 15:42:08 Mirek_Mistrz <r...@a...pl> napisał(a):

    / | | /| | -->
    | | |// |____ -->
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."
    Ryszard Czarnecki o Hannie Gronkiewicz-Waltz
    http://www.ryszardczarnecki.pl/pl/?page=blog_tresc&i
    d=915

  • 3. Data: 2006-12-04 14:54:57
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    <smieci wyciete>

    Jak ci sie nudzi to wez sobie kredki i porysuj sobie. Jak sie spiszesz
    to cie do przedszkola przyjmą ehehe

  • 4. Data: 2006-12-04 21:45:03
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    to profesja jak kazda inna
    Profesjonalisci zarabiaja na pozycjonowaniu niezla kase
    :]
    Ja tez pozycjonuje

  • 5. Data: 2006-12-05 07:55:36
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    zasit napisał(a):
    > to profesja jak kazda inna
    > Profesjonalisci zarabiaja na pozycjonowaniu niezla kase
    > :]
    > Ja tez pozycjonuje

    O, to ja mam pytanie. Czy "pozycjonerzy" (BTW jest jakaś nazwa dla tego
    zawodu?) kierują się w swojej pracy jakimiś zasadami moralnymi (fair
    play, czy jakkolwiek to nazwać)?
    Nie mam nic przeciwko pozycjonowaniu, jeśli ma ono na celu wypromowanie
    jakiejś strony w stosunku do innych z danej branży, wkurza mnie
    natomiast, kiedy wpisuję w wyszukiwarce (przykład zupełnie abstrakcyjny)
    "gołe baby", a wyskakuje mi sklep z moherowymi beretami i vice versa -
    wpisuję "moherowy beret", a wyskakują mi na pierwszych miejscach "gołe
    baby". IMO takie "pozycjonowanie" wprowadza chaos w Internecie i jest
    nie fair, ale może się nie znam...

    ch.

  • 6. Data: 2006-12-05 08:51:45
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Mirek_Mistrz napisał(a):
    > Czy to jest zawód czy kombinowanie?

    To jedna wielka ściema!!!

  • 7. Data: 2006-12-05 09:40:50
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    LPoD wrote:

> [...]
    > jakiejś strony w stosunku do innych z danej branży, wkurza mnie
    > natomiast, kiedy wpisuję w wyszukiwarce (przykład zupełnie abstrakcyjny)

    Wszystkich wkurza. A pozycjonerzy, nie, nie kieruja sie "zasadami" (w
    takim przypadku nalezaloby mowic bardziej o zasadach wspolzycia
    spolecznego niz gornolotnie o zasadach moralnych).

    Wynika to z tego, ze klienci wierza, ze dobre miejsce w wyszukiwarce im
    przyniesie korzysci (i slusznie wierza), ale juz ich nikt nie
    uswiadamia, ze te korzysci beda wtedy, gdy znajda to, czego szukaja.
    Jesli sie placi komus za miejsce w Googlu/wzrost ilosci wejsc na strone,
    a nie za wzrost sprzedazy/wzrost kontaktow z klientem nawiazanych przez
    net, to pokusa uzycia "sztuczek" jest duza, ale to wina klienta (na tej
    samej zasadzie, jak istnienie prostytucji jest wina tylko i wylacznie
    klientow).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 8. Data: 2006-12-05 16:59:54
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    sam czlowieku jestes wielka sciema
    wejdz na porzadne forum http://forum.optymalizacja.com/ usiad porzadnie w
    swoim nocniczku i popros mame aby ci to przeczytala
    Jak przeczytasz 300 post to puknij sie w glowe ze jestes taki glupi.
    :]

  • 9. Data: 2006-12-05 17:03:05
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    I tutaj wlasnie widac jak ludzie ktorzy szukaja czegos przy pomocy Google
    nie wiedza co wplywa na to ze strona jest na tej wlasnie pozycji.
    :]

    Jezeli ktos mi placi za wiedze jak dana strone wypromowac to czemu mam z
    tego nie korzystac?
    Ja nikogo nie oszukuje, nikomu nie krade, ludzie sami sie zglaszaja i chca
    aby ich strony byly pozycjonowane.
    Fakt - laik nie odrozni fachowego pozycjonowania od jakiejs "sciemy" za 9,99
    z allegro.
    :]

  • 10. Data: 2006-12-05 19:45:45
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 5 Dec 2006 18:03:05 +0100, zasit <z...@w...pl>
    w <el48o7$9o4$1@news.wp.pl> napisał:

> [...]
    > aby ich strony byly pozycjonowane.
    > Fakt - laik nie odrozni fachowego pozycjonowania od jakiejs "sciemy" za 9,99

    Myślę, że jest w stanie odróżnić.
    Za to z Allegro zabuli 9.99 + koszty przelewu, za 'fachowe' jakieś20x
    więcej, a efekt będzie taki sam.

    ja czyli jakub
    Revoke.