PracaGrupypl.praca.dyskusje › Objetosc CV a jego czytelnosc

  • 1. Data: 2006-12-04 19:24:10
    Temat: Objetosc CV a jego czytelnosc
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Witam

    Skonczylem wlasnie pisac swoje nowe CV, zajelo mi ono dwie strony - z
    tym ze uzywalem dosyc duzej czcionki "12", jak myslicie warto troche
    pokombinowac i zmiescic sie z CV na jednej stronie?

    W przypadku drukowania CV zajmujacego dwie strony na jaki wariant
    wybrac:
    - 2 kartki
    - jedna karta (druk dwustronny)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-12-04 19:35:50
    Temat: Re: Objetosc CV a jego czytelnosc
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1165260250.292281.133820@80g2000cwy.googlegroup
    s.com, *Rafal M*
    wrote:

> [...]
    > pokombinowac i zmiescic sie z CV na jednej stronie?
    >
    > W przypadku drukowania CV zajmujacego dwie strony na jaki wariant

    Zostawic 2 strony, drukowac na 2 kartkach.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-12-05 12:28:23
    Od: a...@r...pl

    Rafal M napisał(a):
> [...]
    > pokombinowac i zmiescic sie z CV na jednej stronie?
    >

    > W przypadku drukowania CV zajmujacego dwie strony na jaki wariant

    Skoro tyle wyszło to znaczy, że tyle zajmuja istotne informacje.
    Czcionki nie warto zmieniać, chyba, że masz podwójne odstępy
    pomiedzy wierszami, dodatkowe linie pomiędzy akapitami itd. Na jednej
    stronie zwyke mieszczą się absolwenci i ludzie z krótką historią
    zatrudnienia (jedna firma, jedno stanowisko, mało szkoleń itd.).
    Zostaw dwie strony, wydrukuj na dwóch kartkach, zepnij zszywaczem.

    Pozdrawia M.

  • 4. Data: 2006-12-05 13:42:48
    Od: u...@g...pl

    Rafal M napisał(a):
> [...]
    > tym ze uzywalem dosyc duzej czcionki "12", jak myslicie warto troche
    > pokombinowac i zmiescic sie z CV na jednej stronie?

    No przestań, zdecydowanie dwie strony wyglądają lepiej.

    Usjwo

  • 5. Data: 2006-12-05 15:04:27
    Od: "mk" <s...@l...com>

    > - 2 kartki
    > - jedna karta (druk dwustronny)?

    >Zostaw dwie strony, wydrukuj na dwóch kartkach, zepnij zszywaczem.

    a jak wysyłasz mailem to jako pdfs

  • 6. Data: 2006-12-08 17:15:16
    Od: Ewiczka <E...@g...com>

    u...@g...pl napisał(a):

    > No przestań, zdecydowanie dwie strony wyglądają lepiej.

    a trzy wyglądają lepiej niż dwie?

  • 7. Data: 2006-12-09 03:18:45
    Od: u...@g...pl

    > a trzy wyglądają lepiej niż dwie?

    Jak masz co tam napisać to pewnie że może być trzy i cztery. Co to
    ma za znaczenie ile stron ma CV, ważne żeby tam była prawda. Ktoś
    kto dopiero zaczyna "karierę" zawodową ma 1 stronę, im człowiek
    starszy tym tych stron przybywa. Nie widzę powodu dla którego mam
    ściskać wszystko na jedej stronie, jeżeli zajmuje to 2. I odwrotnie
    jak jest 1 strona to niech będzie, rozciąganie na siłę też wyglada
    kiepsko.

    PS. Jednak dwie wygladają lepiej ;-)..., jak jest co tam wpisać

    Usjwo

  • 8. Data: 2006-12-09 07:46:17
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 8 Dec 2006 19:18:45 -0800, u...@g...pl <u...@g...pl>
    w <1...@l...googlegroups.c
    om> napisał:

    > Jak masz co tam napisać to pewnie że może być trzy i cztery. Co to
    > ma za znaczenie ile stron ma CV, ważne żeby tam była prawda. Ktoś

    Oczywiście, że ma znaczenie.
    Ma znaczenie również styl w jakim owo dłuższe lub krótsze CV jest
    napisane.
    I kolejność podawania informacji.
    I wygląd.
    Bo jeżeli rekruter czytająct yakie CV, niezależnie od liczby stron, da
    sobie spokój w połowie pierwszej, bo CV jest nieczytelne, ma błedy
    ortograficzne, niewygodny font albo jest napisane bełkotliwie, to ile by
    stron nie miało, trafi do uniwersalnego segregatora kołowego.

    NAjwiększy hardkor który widziałem, to gościu po studiach, który
    przyniósł wydrukowane CV, dołożył zdjęcie i chciał, żeby je z tym zdjęciem
    zeskanować na krapowatym skanerze, potem taki skan z tym zdjęciem
    wydrukować i rozsyłać do pracodawców.
    Idea, że tam będzie mało widać i pracodawca to wywali zaraz jak zobaczy
    docierała do niego raczej ciężko.

    > Usjwo

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 9. Data: 2006-12-09 07:56:30
    Od: u...@g...pl

    om> napisał:

> [...]
    > ortograficzne, niewygodny font albo jest napisane bełkotliwie, to ile by
    > stron nie miało, trafi do uniwersalnego segregatora kołowego.

    Zgadzam się ztym że musi być czytelne, estetyczne i prawdziwe.
    Liczba stron ma drugorzędne znaczenie. Gość pytał czy _upchnąć_
    wszystko na jednej stronie, i to jest bez sensu, jeżeli zabrakło mu
    miejsca niech pisze na następnej. Jeszcze raz powtórzę, ilość
    stron ma tu drugorzędne znaczenie, bardziej liczy się treść.

    Usjwo