PracaGrupypl.praca.dyskusje › DELPHI

  • 1. Data: 2003-08-21 22:45:59
    Temat: DELPHI
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Witam...
    Bo było na grupie że Delphi są OK.
    Poniżej przedstawiam ogłoszenie (tydzień temu to samo w prasie i
    internecie), proszę o informację gdyby ktoś się starał na to stanowisko -
    praca w Krakowie akurat (podwzGórki Tylnieckiej) czy się wogóle odezwali,
    czy wogóle ktoś chciał rozmawiać przez telefon (ale z firmy docelowej, nie z
    BIGRAMU czy coś tam)...

    'W CUDA NIE WIERZE'
    th

    Delphi
    Wieloletnie doświadczenie uczyniło nas największym i najbardziej
    wszechstronnym producentem części i systemów samochodowych na świecie
    (189.000 pracowników,167 zakładów produkcyjnych, 32 centra techniczne).
    Nowoczesna technologia i jakość stały się podstawą szerokiej gamy rozwiązań
    technicznych. Obecnie do Centrum Technicznego w Krakowie poszukujemy osób
    na stanowisko:

    TECHNIK DS. DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ

    Zadania:
    zbieranie i przechowywanie dokumentów (dane, projekty, specyfikacje) w bazie
    danych
    uczestniczenie we wdrożeniu i rozwoju bazy danych w Centrum Technicznym
    uczestniczenie w zarządzaniu procesem zmiany informacji technicznej
    tworzenie raportów materiałowych produktów.

    Wymagania:
    wykształcenie średnie techniczne (mechaniczne lub elektryczne)
    znajomość ogólnej dokumentacji technicznej
    znajomość CAD
    znajomość obsługi komputera (MS Office, Lotus Notes)
    znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

    Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij pilnie swoje C.V i list motywacyjny w
    języku
    polskim i angielskim do:
    Centrum Techniczne Kraków, ul. Podgórki Tynieckie 2, 30-399 Kraków
    Agata Malina, e-mail: a...@d...com

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie
    danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr. 133 Poz. 883)
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 2. Data: 2003-08-22 14:25:21
    Temat: Re: DELPHI
    Od: "Pyetia" <p...@p...gazeta.pl>

    > znajomość CAD
    > znajomość obsługi komputera (MS Office, Lotus Notes)
    > znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

    A znasz Lotus Notes?
    Poza tym to ogloszenie bylo niedawno w ostatni poniedzialek w GW, wiec daj
    im czas do namyslu. Moze jeszcze zadzwonia?? Haven knows:)

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-08-23 10:57:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pyetia napisał:

    > A znasz Lotus Notes?

    A trzeba go jakos specjalnie poznawać, czy wystarczy 10. minutowy ogląd.
    Bo z tego co pamiętam, to LN ze strony użytkownika jakiś łatwy był. ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-08-23 17:21:22
    Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>

    > A trzeba go jakos specjalnie poznawać, czy wystarczy 10. minutowy ogląd.
    > Bo z tego co pamiętam, to LN ze strony użytkownika jakiś łatwy był. ;)
    >
    > Flyer

    Dokladnie. Korzystanei z LN polega na:
    1. Uruchomieniu programu
    2. Kliknieciu na ikonke ze swoja poczta
    3. Wpisaniu hasla
    4. Przegladaniu poczty, ew. odpowiadaniu na nia

    Wszystkie bardziej zlozone operacje przeprowadza sie po przestudiowaniu
    helpa albo po
    telefonie do helpdesku.

    Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.

    M.

  • 5. Data: 2003-08-24 11:37:06
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl> writes:

    [...]

    > Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.

    ZTCW Outlook umiera smiercia naturalna

  • 6. Data: 2003-08-25 09:30:54
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > A znasz Lotus Notes?

    A Ty znasz? Coś taki zabawny... W szkole nie uczyli.

    > Poza tym to ogloszenie bylo niedawno w ostatni poniedzialek w GW, wiec daj
    > im czas do namyslu. Moze jeszcze zadzwonia?? Haven knows:)

    Jasne, cały czas czekam.

    Najlepsze są te ogłoszenia, w których pisze że przyjmą najchętniej
    absolwenta ale żeby umiał robić to i to i to i jeszcze znał to i to i to i
    miał jakieś doświadczenie. To chyba zaocznego, co?

    Th

  • 7. Data: 2003-08-28 20:48:30
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > telefonie do helpdesku.
    >
    > Zreszta nie wiem po co to halo. Ta firma i tak juz przechodzi na Outlooka.

    No w tym momencie to dogiąłeś na maksa.!!! :))

    Delphi - to tak jakby ktoś w roku 2003 wymagał umiejętności redagowania
    tekstów w TAGu, który nie wiadomo czy poprawnie pracuje z 486 z drukarką na
    złączu Centronics... no... kiedyś uczyli o tym w szkołach.
    Dzięki za info, i potwierdzenie moich przypuszczeń że ta firma jednak to
    dno.
    Myślałem że Lotus Notes to coś poważnego....

    Th

  • 8. Data: 2003-08-29 17:19:57
    Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dno.
    > Myślałem że Lotus Notes to coś poważnego....

    Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
    mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
    godziny.

    MIchal

  • 9. Data: 2003-08-29 22:49:24
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
    > mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
    > godziny.
    >
    > MIchal

    No mnie przykładowo zcięło z nóg. Jestem w stanie nauczyć się w ciagu od 1
    godziny do 2 tygodni obsługi każdego programu, przynajmniej podstawowych
    potrzebnych funkcji, więc w czym oni widzą problem. Może sami myślą że to
    bariera nie do przeskoczenia.

    Druga taka sprawa to w ogłoszeniach MasłowskiejCG - umiejętność obróbki
    szlifierki bezkołowej.
    Bezkłowa to wiem jak wygląda i obsługa nie jest bynajmniej skomplikowana, bo
    po ustawieniu na wymiar trzeba tylko podawać materiał, ale bezkołowa to nie
    wiem. Może ma napęd rozwiązany jakoś bez kół pasowych albo zębatych...
    szlifuje laserem, tak się technologia zmieniła...

    Czasem szkoda że za tak poważne rzeczy jak rekrutacja w branży mechanicznej
    biorą się jakieś nieuki po marketingu, nie umniejszając nikomu kto w tym
    znalazł swój sposób na życie.

    Th+
    Gdy nie ma już o czym rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej, zaczyna się
    temat znajomości języków, który jest barierą nie do przeskoczenia dla
    rekrutującego, ponieważ jak można udowodnić że umie się przykładowo
    angielski w stopniu średniozaawansowanym a w stopniu komunikatywnym skoro
    pytanie o znajomość języków padło w tym właśnie języku.

  • 10. Data: 2003-08-30 12:03:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    MIchal napisał:

    > Firma jest OK, ale zgadzam sie ze wymaganie odnosnie LN
    > mogli sobie odpuscic. Przecietny osobnik uczy sie z tego korzystac w pol
    > godziny.

    Trochę złośliwie - takie wymagania świadczą o kulturze organizacyjnej
    [gdzieś wpisali wielkimi wołami, że komunikacja elektroniczna jest
    oparta WYŁĄCZNIE na LN - dodatkowa przesłanka - posiadają
    skonkretyzowaną "kulturę organizacyjną"], lub o osobowości piszącego
    ogłoszenie ["do dzisiaj nie wiem, jak się wysyła te cholerną pocztę pod
    LN" ;)].

    Flyer