PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szyld

  • 1. Data: 2003-08-21 20:23:25
    Temat: Szyld
    Od: "Tomek" <s...@c...pl>

    Witam
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami każda firma powinna mieć szyld
    u,ieszczony w widocznym miejscu
    Ja działalność gospodarczą mam zarejestrowaną w bloku gdzie na szyld nie ma
    szans chyba że za kasę do spółdzielni
    czy ktoś jest w podobnej sytuacji
    Słyszałem że za brak szyldu można zabulić

    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-21 21:56:48
    Temat: Re: Szyld
    Od: "Hash" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szans chyba że za kasę do spółdzielni
    > czy ktoś jest w podobnej sytuacji
    > Słyszałem że za brak szyldu można zabulić

    Witam.

    Tak dokładnie to nie wiem, ale ja mam w papierach
    ze działalnośc wykonywana u klienta na terenie całego kraju.
    I szyldu nie mam i miał nie będe, ale jeśli ktoś poda
    konkretnie ze i tak musze mieć to również z chęcią posłucham.

    Hash.

  • 3. Data: 2003-08-21 22:12:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek napisał:

> [...]
    > szans chyba że za kasę do spółdzielni
    > czy ktoś jest w podobnej sytuacji
    > Słyszałem że za brak szyldu można zabulić

    Za szyld na budynku spółdzielczym też - zmienia się przeznaczenie lokalu
    i teoretycznie spółdzielnia może Ci więcej policzyć za czynsz [nie
    wspominając np. o zgodzie sąsiadów].

    Flyer

  • 4. Data: 2003-08-22 00:03:10
    Temat: Odp: Szyld
    Od: "Yoda" <y...@y...com>

    Użytkownik Tomek <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi39k4$dd9$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam
    > Zgodnie z obowiązującymi przepisami każda firma powinna mieć szyld
    > umieszczony w widocznym miejscu ...

    A przybij pieczatke na dzrzwiach i bedzie... nigdzie nie jest okreslone
    jakiej wielkosci ma byc ten szyld.

    -